Плъгин хибридът Audi A6 L e-tron Concept комбинира европейските амбиции за устойчива мобилност с китайските мераци за колкото се може по-дълго междуосие. Концептуалният модел дебютира официално на автосалона в Пекин.
Серийният A6 L - „най-успешният премиум автомобил и най-добре продаваният модел на Audi в Китай”, е базов за представения в Пекин e-tron вариант. В случая обаче той е получил нова радиаторна решетка с хоризонтално разположени ламели, дифузор с интегрирани в него накрайници на изпускателната система и 21-цолови колела.
Естествено, направени са и мащабни промени в силовия тракт. Двулитровият TFSI мотор на инголщатци (211 к.с.) е комбиниран с електродвигател (95 к.с.), който се захранва от разположена в задната част на седана литиево-йонна батерия с водно охлаждане.
Дългият 5,02 м Audi A6 L e-tron Concept има три режима на работа – изцяло на електричество, само чрез двигателя с вътрешно горене или комбиниран. За съжаление в официалното съобщение не са споменати динамичните му характеристики при всеки един от тях. Става ясно единствено, че луксозният седан позволява пробег до 80 км само на електричество при постоянна скорост от 60 км/ч.