Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Audi А8: Планирани промени

08.08.2007 13:08

Не успяхме да се нарадваме на шпионските снимки на обновения флагман на Audi. Виновни са специалистите от PR-отдела на компанията, които навреме взеха инициативата в своите ръце и предоставиха на медиите официалната информация за рестайлинга на автомобила от луксозния клас.

Обновеният А8 се отличава от „прародителя” си още при пръв поглед. Макар че няма коренни промени в конструкцията на автомобила, специалистите уверяват, че „старото желязо” ще зазвучи с нов глас.

„Осмицата” на моделната линия 2008 ще се отличава от предшественика си с повече възможности по отношение на стандартната окомплектовка. В гамата на моторите ще се появи новият 2,8-литров бензинов агрегат с директно впръскване на горивото по системата FSI.

Шестицилиндровият V-образен двигател развива 210 конски сили и максимален въртящ момент 280 Нм, който остава на едно ниво в диапазона от 3000 до 5000 об./мин.

Тези показатели се постигат благодарение на механизма, способен да променя фазите на газоразпределение и да коригира хода на клапаните. 2,8-литровият агрегат гарантира достойно ускорение. Стрелката на скоростомера „залепва“ на 100 км/ч само за 8 секунди. При това максималната скорост достига до 238 км/ч.

Основният коз на двигателя обаче е неговата ергономичност - средният разход на горивото е 8,3 литра на 100 км. При това нивата на въглеродния диоксид не надхвърлят 199 грама за пробег от един километър. Забележете, това е рекорден показател за специфичния клас.

А8 по традиция ще разчита на три типа трансмисии: механична, Tiptronic и вариаторната Multitronic. А това, което наистина ще зарадва потенциалните купувачи, е адаптивното пневматично окачване, което тепърва ще се използва и в базовата версия на модела.

Коментари
comments powered by Disqus