Продажбите на Audi през първите два месеца в световен мащаб са нараснали с 21,6 %. Ръстът за САЩ през февруари е 24,7%, а за Европа - 17,5% благодарение на новите А8 и А1.
През февруари AUDI AG отново отбеляза значителен ръст на продажбите на всички големи пазари. В световен мащаб са продадени 91 450 автомобила, което е с 20,6% повече от същия месец на предходната година. Данните от продажбите през февруари са с 21,6% над тези от същия месец на 2010-а година. На немския пазар ръстът на продажбите е с 20,8%, което отговаря на 18. 09 автомобила. Прирастът в Китай е 25,3% (18 926 автомобила). Марката с четирите кръга отбелязва повишаване от 24,7% (7 753 автомобила) и в САЩ.
„С 186.850 продадени автомобила и плюс от 21,6% през първите два месеца на годината, AUDI AG е на път да отбележи най-успешното първо тримесечие в историята на марката”, каза Петер Шварценбауер, изпълнителен директор на отдел продажби и маркетинг на AUDI AG. „Ръстът в САЩ има стабилна основа и показва, че подсилваме позициите си предимно с продажби във високия клас ”.
През януари и февруари на американския пазар са продадени 15 565 автомобила, което е плюс от 22,3%. През декември Audi въведе успешно новия А8 в САЩ и още през първите два месеца бяха реализирани 811 автомобила, което е повече от всички продадени бройки от предишната генерация А8 за цялата изминала година. Данните от продажбите за първите два месеца на А6 се покачват с 17% (1 188 автомобила) още преди въвеждането на новия модел. Продажбите на Q7 са повишени с 79% (1 498 продажби). Ръстът се дължи предимно на двигателя TDI clean diesel.
„Въз основа на нарастващото търсене на ефективни дизелови двигатели на американския пазар, ще въведем TDI clean diesel в А6 и в А8”, допълни Шварценбауер. „Още сега общият дял на очакваните продажби на моделите от луксозния сегмент в САЩ е 23%. За сравнение, миналата година е бил 13%.”
В Европа нарастването на продажбите през февруари е с 17,5% (53 750 автомобили), благодарение на модела А1 и новия А8, но и въз основа на спортния модел Audi TT и на SUV модела Q7. Търсенето на вътрешния пазар също е повишено. Общият брой на продадените автомобили е 32 290, а това е с 18,3% повече от продажбите за същия период на изминалата година. Процентният ръст за февруари е 20,8%.
В Китай марката продължава своя растеж. Реализираните 41 122 доставки към краен клиент за първите два месеца на годината са покачване от 28,9% в сравнение с предходната година. През февруари ръстът на продажбите е 25,35% (18.926).
Продажбите на AUDI AG за 2010 г. са 1 092 400 автомобила. Приходите на концерна за 2009-а възлизат на 29,8 млрд. евро.
За да затвърди истинността на мотото „Напредък чрез техника”, марката с четирите кръга планира инвестицията на 11,6 млд. евро от 2011 до 2015 г. предимно в нови проекти. До 2015-а AUDI AG има за цел да увеличи моделите в пордуктовото си портфолио на 42.