Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Audi бележи сериозен ръст в началото на 2011

10.03.2011 11:13

Продажбите на Audi през първите два месеца в световен мащаб са нараснали с 21,6 %. Ръстът за САЩ през февруари е 24,7%, а за Европа - 17,5% благодарение на новите А8 и А1.

През февруари AUDI AG отново отбеляза значителен ръст на продажбите на всички големи пазари. В световен мащаб са продадени 91 450 автомобила, което е с 20,6% повече от същия месец на предходната година. Данните от продажбите през февруари са с 21,6% над тези от същия месец на 2010-а година. На немския пазар ръстът на продажбите е с 20,8%, което отговаря на 18. 09 автомобила. Прирастът в Китай е 25,3% (18 926 автомобила). Марката с четирите кръга отбелязва повишаване от 24,7% (7 753 автомобила) и в САЩ.

„С 186.850 продадени автомобила и плюс от 21,6% през първите два месеца на годината, AUDI AG е на път да отбележи най-успешното първо тримесечие в историята на марката”, каза Петер Шварценбауер, изпълнителен директор на отдел продажби и маркетинг на AUDI AG. „Ръстът в САЩ има стабилна основа и показва, че подсилваме позициите си предимно с продажби във високия клас ”.

През януари и февруари на американския пазар са продадени 15 565 автомобила, което е плюс от 22,3%. През декември Audi въведе успешно новия А8 в САЩ и още през първите два месеца бяха реализирани 811 автомобила, което е повече от всички продадени бройки от предишната генерация А8 за цялата изминала година. Данните от продажбите за първите два месеца на А6 се покачват с 17% (1 188 автомобила) още преди въвеждането на новия модел. Продажбите на Q7 са повишени с 79% (1 498 продажби). Ръстът се дължи предимно на двигателя TDI clean diesel.

„Въз основа на нарастващото търсене на ефективни дизелови двигатели на американския пазар, ще въведем TDI clean diesel в А6 и в А8”, допълни Шварценбауер. „Още сега общият дял на очакваните продажби на моделите от луксозния сегмент в САЩ е 23%. За сравнение, миналата година е бил 13%.”

В Европа нарастването на продажбите през февруари е с 17,5% (53 750 автомобили), благодарение на модела А1 и новия А8, но и въз основа на спортния модел Audi TT и на SUV модела Q7. Търсенето на вътрешния пазар също е повишено. Общият брой на продадените автомобили е 32 290, а това е с 18,3% повече от продажбите за същия период на изминалата година. Процентният ръст за февруари е 20,8%.

В Китай марката продължава своя растеж. Реализираните 41 122 доставки към краен клиент за първите два месеца на годината са покачване от 28,9% в сравнение с предходната година. През февруари ръстът на продажбите е 25,35% (18.926).

Продажбите на AUDI AG за 2010 г. са 1 092 400 автомобила. Приходите на концерна за 2009-а възлизат на 29,8 млрд. евро.

За да затвърди истинността на мотото „Напредък чрез техника”, марката с четирите кръга планира инвестицията на 11,6 млд. евро от 2011 до 2015 г. предимно в нови проекти. До 2015-а AUDI AG има за цел да увеличи моделите в пордуктовото си портфолио на 42.

Коментари
comments powered by Disqus