Маркус Дюсман вярва, че моделите на компанията все още могат да се открояват
В обобщение на автомобилните клюки от тази седмица, Audi говори за наследство на двигателите с вътрешно горене, а шефът на Kia няма намерение да сваля Soul EV от продажба и др.
Стратегията на Audi след двигателите с вътрешно горене
Шефът на Audi Маркус Дюсман вярва, че моделите на компанията се още могат да се открояват с двигателите с вътрешно горене. „2,0-литровият дизелов двигател е нещо, което от десетилетия може да бъде купен навсякъде“, каза той. „Смятаме, че специалният характер на автомобила зависи от това колко добре е интегриран; колко добре работят компонентите му. Ние ще предложим по-добър дизайн, по-добър пакет, по-добър интериор и по-голяма използваемост, които нашите клиенти очакват - всичко с класическо качество на Audi и много силна марка. “
EV на Kia все още има Soul
E-Niro непрекъснато превъзхожда странния си брат Soul EV, но управляващият директор на Kia UK Пол Филпот няма намерение да спира продажбите. „Днес няма много марки, които могат да дадат на хората избор от различни електромобили на сходна цена“, отбелязва той. „Откакто стартира първото поколение на Soul знаем, че дизайнът е полярен: има група, която го харесва, и има група, която няма да го има. Това е основна част от гамата, но сравнително малък обем. "
Задвижването на мощността на Ferrari
Новият Ferrari 812 Competizione включва най-мощния V12 двигател на Маранело досега, но техническият шеф Мехаел Лейтърс намекна, че на картите има още по-мощна итерация. „Работим върху това“, каза той загадъчно. Главният маркетинг директор Енрико Галиера добави шеговито, че Ferrari „дори не е помислил“ за вариант само пистов вариант 812XX, но че „мислим за нещо, което ще бъде видимо в бъдеще“.