Германците планират да пуснат лимитирана серия от 333 екземпляра
Добре информирани източници преди време твърдяха, че името R10, което блестеше в маратона „24 часа на Льо Ман”, може да се използва и за серийна версия, позиционирана едно стъпало над купето R8. Предполагаше се още, че ще бъде използвана и хибридна задвижваща система, която да включва дизелов V8, монтиран зад облегалките на седалките, както и електродвигатели на предната ос.
Сега auto motor und sport, като се позовава на свои източници в Инголщат, твърди: пред проекта Audi R10 е дадена зелена светлина, но идеята отново е променена.
Дизайнът на новото купе (тук показваме скицата на auto motor und sport), трябва да подражава на льомански прототип, като например Audi R18 e-Tron Quattro. При това този модел е чисто граждански, предназначен за обществените пътища. В името на намаляването на масата каросерията ще бъде изработена от въглеродни влакна.
R10 ще влезе в серийно производство не по-рано от 2016, твърдят източниците. От Инголщат заявяват, че новият хипермодел ще стане пряк конкурент на такива модели като McLaren P1 и Ferrari LaFerrari. В този случай той ще бъде по-евтин и от британеца, и от италианеца.
Сега като основен агрегат се обсъжда новият бензинов двигател Audi V10 6,0 с две турбини (може само да се предполага, че това е еволюция на атмосферния десетцилиндров 5,2 на купето Lamborghini Huracan.) Той ще генерира 850 к.с., ще има и функция деактивиране на цилиндрите с цел пестене на гориво. В допълнение към чисто бензиновия вариант ще бъде произведен и хибриден вариант на R10 въз основа на същия двигател, допълнен с електродвигатели. Сумарната мощност ще достигне около 1000 к.с. В този случай Audi ще има вътрешен опасен конкурент в лицето на Porsche 918 Spyder. Според неофициални данни германците са планирали да пуснат лимитирана серия на R10 от 333 екземпляра.