Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Audi Q2 е готов за обновяване през 2020 г.

06.12.2019 15:15

Актуализацията ще донесе на модела нови брони и радиаторна решетка

Кросоувърът Audi Q2 се роди през пролетта на 2016 г., а през 2020 г. немците трябва да покажат пред публиката актуализиран автомобил. Първите шпионски снимки от зимни тестове в Швеция показват поне доработване на екстериора. И вътре ще видим някои промени. Например в оформлението и менюто на мултимедийната система.

Светлините на тестовия екземпляр са нови. Изненадващо, те не са покрити с полупрозрачен филм. Да обърнем внимание на пунктираните дневни в горната част - видяхме подобни тирета на някои от последните модели като RS 6 и ще ги видим на предстоящите, от фамилията A3 до концепта върхуплатформата PPE.

Разбира се, обновяването ще донесе на модела нови брони и радиаторна решетка. Мигачите ще има променена, но на прототипа са все старите.

Бензиновата гама на Q2 вече включва турбо агрегати 1,0 (116 к.с., 200 Нм), 1,5 (150 к.с., 250 Нм), 2,0 (190 к.с., 320 Нм и 300 к.с., 400 Нм при SQ2), а дизеловите двигатели са представени от 1,6-литровия мотор (116 к.с., 250 Нм) и 2,0 (150 к.с., 340 Нм. В допълнение, Китай създаде изцяло електрическа модификация  Q2 L e-tron (базиран на удължен SUV), с електродвигател с мощност 136 к.с., 290 Нм, батерия с капацитет 38 кВтч и автономен пробег 265 км при цикъл NEDC ,

Обновяването би било добра причина да бъде създадена електрическа версия за Европа.

Вярваме, че немците биха могли да върнат в гамата дизеловия двигател с работен обем 2,0 литра и мощност 190 к.с. (400 Нм, премахнати от списъка на двигателите на Q2 през 2018 г., или за да зарадва публиката с хибрид, или да покаже „гореща “ версия на SQ2. Сега мощността у е точно равна на тази на Volkswagen T-Roc R, който не е много добро за подчинение в рамките на концерна. Нещо повече, наскоро пуснатият по-голям RS Q3 от новото поколение се издигна по скалата на мощността (сега разполага с 400 к.с. и 480 Нм).

Коментари
comments powered by Disqus