В Европа през 2019 г. са продадени 78 335 автомобила, а за осем месеца на 2020 г. - 37 161 броя
Кросоувърът Audi Q2 премина през процедура на обновяване през септември, но по време на премиерата компанията не разкри всички подробности за двигателите. Сега немците разкриват подробностите. Въпреки че предреформеният Q2 имаше шест версии, включително "горещият " SQ2, обновеният автомобил започва у дома само с две опции: 35 TFSI и 35 TDI. Първият предполага двигател 1,5 TFSI EA211evo (150 к.с., 250 Нм, който се появи на Q2през ноември 2018 г., замествайки 1,4 TFSI със същите параметри по това време.
В Европа Q2 се представя добре. През 2017 г. са продадени 81 426 броя, през 2018 г. - 78 096, през 2019 г. - 78 335, а за осем месеца на 2020 г. - 37 161 броя.
Модификацията 35 TFSI със задвижване на предните колела и стандартно се предлага с шестстепенна механична трансмисия , а като опция се предлага седемстепенна роботизирана S Tronic. Вариантът 35 TDI е оборудван с роботизирана трансмисия първоначално (преди реформата имаше избор между механична и роботизшрона), а опция за него е задвижване на четирите колела.
Кросоувърът Q2 35 TDI промени модификацията с дизелов 2,0 - от EA288 на EA288evo. Междувременно новият двигател за модела се оказа не само по-екологичен от предишния, но и с по-голям въртящ момент. Максималният въртящ момент нарасна от 340 на 360 Нм (мощността остава същата, 150 к.с.). Ускоряването до 100 км/ч е подобрено от 8,5 на 8,2 сек. За сравнение, Q2 35 TFSI може да се справи с 8,6 сек при всяка от скоростните кутии. За чистотата на изпускателната система EA288evo е отговорна системата за двойно дозиране на AdBlue, която е необходима за работата на селективния неутрализатор на азотен оксид (SCR). Всички отговарят на новия стандарт за емисии Euro 6 AP.
Течността AdBlue се съхранява в резервоар под пода на багажника (маркиран в сиво-синьо тръбопровод и се инжектира в две точки: в блока "конвертор на окислител-филтър за частици" (две "цеви" на задната стена на двигателя) и пред последния неутрализатор се вижда близо до предавателния лост на трансмисията).
Компанията посочва, че Audi Q2 с базов двигател ще струва 25 000 евро, но този съвсем първоначален агрегат (очевидно турбо мотор1,0) ще бъде добавен към обновения каталог на кросоувъра едва през 2021 г., както и няколко други силови агрегата. Въпреки това дори сега моделът има прилично разнообразие, тъй като освен двигатели, може да бъдат избрани външни стайлинг пакети S line, „черно“ или „въглеродни влакна“, или да бъде поръчан Edition One, който комбинира пакета S line с 19-инчови джанти Audi Sport и спортно окачване. матрични светлини, както и няколко нестандартни акцента в екстериора и интериора, таван от черен плат, комбинация от алуминий, неръждаема стомана, естествена и изкуствена кожа в декорацията.