Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Audi RS6 Avant: Транспортьорът

05.09.2007 19:09 2
2
2571816048

Фактите са красноречиви: 580 к.с. в семейно комби с максимален обем на багажника от 1660 литра.

Audi RS6 се задвижва от доработен вариант на познатия от S6 и S8 5,2-литров V10 TFSI с директно впръскване на горивото, който този път е получил и битурбо пълнене. Постигнатата чрез тази оптимизация мощност е удивителна – 580 (петстотин и осемдесет) конски сили, цифром и словом... Чудовищните показатели не свършват до тук: 650 Нм максимален въртящ момент в диапазона между 1500 и 6250 об./мин и 4,6 секунди за спринта от 0 до 100 км/ч.

Комби с двойно предаване и 580 коня - а защо не?

Силовото предаване разчита на шестстепенна автоматична трансмисия и постоянно задвижване на четирите колела quattro. Централният диференциал разпределя тягата между предния и задния мост в съотношение 40 към 60, а заимстваната от RS4 система Dynamic Ride Control (DRC) редуцира движенията на каросерията в името на по-добра стабилност.

Зад серийните 19-цолови колела от олекотени сплави се крият свръхоразмерните дискове на спирачната система. Срещу доплащане може да бъде поръчана комбинация от 20-цолови алуминиеви колела и перфорирани керамични дискове с диаметър 420 мм на предния мост и 356 мм на задния.

Брутална дискретност

Отличителните белези на каросерията, които разкриват принадлежността на автомобила към ексклузивното семейство RS, са матово полираната алуминиева рамка на предрадиаторна решетка и модифицираната, но все още стилно-семпла предна престилка. Отсъствието на халогени се обяснява с тяхното интегриране в основния блок на биксеноновите светлини с променлив ъгъл на светлинния поток. Запазената марка на Audi – причудливата LED констелация – и този път не липсва, нейна функция остават дневните светлини. В задната част на каросерията доминира снабдената с дифузьор престилка, където са поместени бляскавите овални накрайници на изпускателната система.

Подобаващ интериор

За интериора се предвиждат спортен волан и педали, както и украсени с алуминий лостчета за отваряне на вратите. Привилигированите пасажери на първия ред се разполагат в облицовани с кожа и Alcantara спортни седалки и се наслаждават на пътуването под звуците на потентната аудиосистема Bose. Разнообразие от допълнително обурудване, разбира се, също не липсва.

За сега RS6 остава най-мощният сериен автомобил от Инголщат, най-бързият обаче все още е R8.

Коментари

ivana_blg
iskam qqqqqqq >:-)

Rich Kid
tova e kolata :o :) :) :)

comments powered by Disqus