Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Автосалонът в Токио ще бъде главно японски

31.07.2019 17:43
Автосалонът в Токио ще бъде главно японски

Особено забележимо ще бъде отсъствието на компаниите BMW, Volkswagen и PSA

Автомобилното изложение в Токио се провежда на всеки две години и ще бъде отворено за публиката на 24 октомври за 46-и път. Японските марки ще се представят там, разбира се, в пълен състав: Daihatsu, Honda, Isuzu, Lexus, Mazda, Mitsubishi, Nissan, Subaru, Suzuki, Toyota подготвят много изненади. При чуждестранните участници има напрежение. Свои щандове ще имат само Mercedes-Benz (заедно с марката Smart) и Renault (заедно с Alpine). Всички останали отказаха присъствие, въпреки че преди това много от тях бяха редовни изложители. Особено забележимо ще бъде липсата на такива големи компании, като BMW, Volkswagen и PSA.

През миналата година баварците показаха в Токио концептите на купето BMW Серия 8 и BMW Z4 Roadster. Сега немската компания планира да проведе свое собствено събитие в японската столица.

Тази година изложението се разширява значително. По рано то се провеждаше само в района Ариаке. Днес нов „открит път“ ще го свързва с участъка Аоми, за да създаде огромен „тематичен парк на мобилността“. Темата на цялия автомобилен салон е Open Future.

Япония започна да губи своята привлекателност за автомобилните производители след финансовата криза през 2008–2009 г., съобщава Bloomberg. Интересът непрекъснато спада, въпреки факта, че продажбите на вносни автомобили в Страната на изгряващото слънце през 2018 г. нараснаха с 4,3%. Японската асоциация на автомобилните производители (JAMA), която провежда събитието, този път успя да привлече 186 компании и организации от седем държави.

Коментари
comments powered by Disqus