Под прасковеното лаково покритие на каросерията се крие агрегат, който позволява тристепенно увеличение на мощността.
Тунерът B&B извлича от TFSI-двигателя по-висока производителност с помощта на специален турбокомпресор, нов катализатор в изпускателната система и препрограмиран блок за управление. В допълнение германците рестилиризат каросерията с няколко препратки към суперспортиста R8.Първото ниво на overboost извлича от двулитровия мотор на TT-S 306 к. с., второто 324 "коня", а третото 362 конски сили. Отношението мощност/собствено тегло на B&B TT-S е близко до това на Audi R8, максималната му скорост от 280 км/ч обаче отстъпва на серийния баварец, който постига 301 км/ч. При ускорение до 100 км/ч обаче двата автомобила биха се движили рамо до рамо (4,6 сек).