Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Bentley Flying Spur S: Лимузината също ще има спортна версия

15.06.2022 22:51

Трети модел от аристократичната фамилия получава печата за качество „S“

След сериите купе и кабриолет Bentley донаточва и Flying Spur. Специалните детайли в оборудването са предназначени да направят луксозния седан по-динамичен.

Bentley иска да се позиционира малко по-спортно и затова лансира нови S-версии на своите моделни серии. Наскоро британците представиха такива варианти на базата на Continental GT и GTC. Сега е ред на Flying Spur, който е направен по-вълнуващ по много подобен начин. И ако може да се вярва на предоставените снимки, скоро ще последва информация за Bentayga S. Няма как да чакаме дълго: плановете са новият S-Range да дебютира на Фестивала на скоростта в Гудууд (23–26 юни 2022 г.) .

Но да се върнем към Flying Spur S. По него няма да намерите никакви силно полирани метални акценти; тук дизайнерите работят предимно с тъмни декоративни елементи. Радиаторната решетка със своите вертикални ламели и рамка е изпълнена в гланцовочерно – подобно на долните решетъчни вложки в бронята. Четирите ауспуха и емблемите „S“ на предните калници също са в най-тъмния от цветовете и контрастират с марковата емблема и надписите на капака на багажника, които все още са покрити с хром. Тъмно тонирани светлини отпред и отзад допълват дизайнерската концепция.

Със специални 21- и 22-цолови джанти 

Bentley Flying Spur S се движи върху колела, чиито джанти са с дизайн, запазен изключително за него, и хармонират цветово с останалата част от визията. Стандартно моделът се предлага с 21-цолови джанти в дизайн с три спици. 22-цолови джанти с пет Y-образни спици са на разположение като опция, но те могат да се поръчат не само в черно, но и с покритие Pale Brodgar Satin (което е блед нюанс на сивото). Във всички случаи спирачните апарати са боядисани в червено.

Интериорът винаги е двуцветен, като вътрешните оформители неизменно комбинират гладка кожа и грапавия плат Dinamica. Този материал, подобен на велур, се използва за отопляемия волан и лоста на автоматичната трансмисия, както и за тапицериите на седалките и облегалките, докато за страничните части на седалките, облицовките на вратите, по протежение на арматурното табло и около конзолата е използвана кожа. Тегелите и шевовете по седалките образуват специални фигури, емблемата „S“ се намира точно под опорите за  глава, а контролните уреди са вдъхновени от класическите хронометри. Метална плочка „S“ на арматурното табло и специални облицовки на праговете завършват преобразяването на интериора.

С V8 битурбомотор или като V6 plug-in хибрид

Bentley Flying Spur S е принуден да се справя с живота без най-мощния двигател, W12 с 635 к.с. и 900 Нм. Но тук не може да става дума за моторен аскетизъм – все пак четирилитровият битурбо V8 осигурява 550 к.с. и максималните 770 нютонметра. Plug-in хибридната версия, в която 2,9-литров V6 турбодвигател е комбиниран с електромотор, не е по-слаба. Данните за нея са: 544 к.с. и до 750 нютонметра, при което само PHEV Flying Spur може да се движи с чисто електрическа тяга –  до 41 километра.

Засега производителят все още не е посочил цени.

 

Текст: Томас Харлоф 
Снимки: Bentley Motors

Коментари
comments powered by Disqus