Трети модел от аристократичната фамилия получава печата за качество „S“
След сериите купе и кабриолет Bentley донаточва и Flying Spur. Специалните детайли в оборудването са предназначени да направят луксозния седан по-динамичен.
Bentley иска да се позиционира малко по-спортно и затова лансира нови S-версии на своите моделни серии. Наскоро британците представиха такива варианти на базата на Continental GT и GTC. Сега е ред на Flying Spur, който е направен по-вълнуващ по много подобен начин. И ако може да се вярва на предоставените снимки, скоро ще последва информация за Bentayga S. Няма как да чакаме дълго: плановете са новият S-Range да дебютира на Фестивала на скоростта в Гудууд (23–26 юни 2022 г.) .
Но да се върнем към Flying Spur S. По него няма да намерите никакви силно полирани метални акценти; тук дизайнерите работят предимно с тъмни декоративни елементи. Радиаторната решетка със своите вертикални ламели и рамка е изпълнена в гланцовочерно – подобно на долните решетъчни вложки в бронята. Четирите ауспуха и емблемите „S“ на предните калници също са в най-тъмния от цветовете и контрастират с марковата емблема и надписите на капака на багажника, които все още са покрити с хром. Тъмно тонирани светлини отпред и отзад допълват дизайнерската концепция.
Със специални 21- и 22-цолови джанти
Bentley Flying Spur S се движи върху колела, чиито джанти са с дизайн, запазен изключително за него, и хармонират цветово с останалата част от визията. Стандартно моделът се предлага с 21-цолови джанти в дизайн с три спици. 22-цолови джанти с пет Y-образни спици са на разположение като опция, но те могат да се поръчат не само в черно, но и с покритие Pale Brodgar Satin (което е блед нюанс на сивото). Във всички случаи спирачните апарати са боядисани в червено.
Интериорът винаги е двуцветен, като вътрешните оформители неизменно комбинират гладка кожа и грапавия плат Dinamica. Този материал, подобен на велур, се използва за отопляемия волан и лоста на автоматичната трансмисия, както и за тапицериите на седалките и облегалките, докато за страничните части на седалките, облицовките на вратите, по протежение на арматурното табло и около конзолата е използвана кожа. Тегелите и шевовете по седалките образуват специални фигури, емблемата „S“ се намира точно под опорите за глава, а контролните уреди са вдъхновени от класическите хронометри. Метална плочка „S“ на арматурното табло и специални облицовки на праговете завършват преобразяването на интериора.
С V8 битурбомотор или като V6 plug-in хибрид
Bentley Flying Spur S е принуден да се справя с живота без най-мощния двигател, W12 с 635 к.с. и 900 Нм. Но тук не може да става дума за моторен аскетизъм – все пак четирилитровият битурбо V8 осигурява 550 к.с. и максималните 770 нютонметра. Plug-in хибридната версия, в която 2,9-литров V6 турбодвигател е комбиниран с електромотор, не е по-слаба. Данните за нея са: 544 к.с. и до 750 нютонметра, при което само PHEV Flying Spur може да се движи с чисто електрическа тяга – до 41 километра.
Засега производителят все още не е посочил цени.
Текст: Томас Харлоф
Снимки: Bentley Motors