Според първата появила се около модела официална информация, версията купе на първата серия ще се появи на пазара през ноември тази година и ще се предлага в модификации 120d, 123d и, обърнете внимание - 135i.
Флагманът на модела е оборудван с познатия вече трилитров шестцилиндров редови турбодвигател, който предлага максимална мощност от 306 конски сили и максимален въртящ момент от 400 Нм, и то още при 1500 об./мин. BMW 135i ще бъде в състояние да се ускори от 0 до 100 км/ч за фантастичните 5,3 секунди и да достига до максимална скорост от 250 км/ч (електронно ограничена).
Предвидена е и доказалата качествата си система за задвижване на четирите колела xDrive, електронната система за стабилност ESP е стандартна още за базовата дизелова версия. Разпределението на собственото тегло на автомобила между двата моста е в съотношение точно 50:50, което в допълнение с допълнително оптимизираното по характеристики окачване би следвало да доведе до очакваното фамозно поведение на пътя и до поредното ново измерение на "Удоволствието от шофирането", което е и основното мото на баварската марка. 120d ще се предлага в три нива на изпълнение- ES, SE и M Sport, 123d в две- SE и M Sport, а топ версята 135i ще бъде само в една - М Sport.
Купето на първата серия на BMW е с дължина 4360 мм (плюс от 133 мм в сравнение със станадартната първа серия), и широчина 1934 мм. Багажното отделение на автомобила е увеличено от 350 на 370 литра.
Топмоделът 135i Coupе стъпва на 18-цолови колела от М-серията и разполага серийно с М-аеродинамичен пакет, М-спортно окачване, спортни седалки, както и допълнителни аксесоари за инетриора като спортен волан и специален лост на трансмисията. На по-слабите версии ще им се наложи да се "задоволят" с 16- и 17-цолови колела.
Очаква се "единицата" в изпълнение купе да започне да се продава и на американския пазар, вече е факт и решението автомобилът да послужи като база за създаването на вариант кабриолет.
Влади
Чудесен автомобил....почвам да събирам! :)