Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

BMW 5: Simply the Best

24.11.2009 09:16 11
11
2571864486

BMW Group представи официално новата пета серия. Шестото поколение на успешния автомобил, който има над 5.5 млн. продажби в цял свят, впечатлява с модерен дизайн и типичната за BMW динамика и радост от шофирането.

Перфектно балансираните пропорции подчертават изтънчената естетика и динамичната визия на новата баварска лимузина. В типичния стил на марката тя се отличава с дълъг и релефен преден капак, къси надвеси и подобна на купе линия на покрива, както и с най-дългото междуосие в своя сегмент.

Харизматичното изражение на изправената радиаторна решетка и изисканата елегантност на мускулестата задна част се допълват взаимно в типичния за BMW дизайнерски стил и дооформят забележителната външност на автомобила.

Модерни функции и висококачествени материали осигуряват благородна и хармонична атмосфера в интериора. Ясно структурираният ориентиран към водача кокпит с технология Black Panel, системата за управление iDrive и интуитивното боравене с различните функции и уреди увеличават удоволствието при шофиране. Включени в серийното оборудване са мултифункционалния волан, двете многофункционнални лостчета на кормилната колона, както и разделянето на свързаните с управлението и с комфорта функции. Важна опция за взискателните клиенти е оптимизираният Head-Up Display, който предлага повече информация, по-висока резолюция и размер на изображението.

Поведението на пътя на новата лимузина се отличава с още по-висока динамика и превъзходен комфорт. Нейната пъргавина се ориентира по стандартите, поставени от третата серия на BMW, а удобството и усещането за лукс може да се сравнява с това на флагманът от седмата.

Комбинацията от предно окачване с двойни напречни носачи и Integral-V задна ос позволява постигането на уникална динамика и комфорт. Монтираното за първи път в петата серия електромеханично кормилно управление Electric Power Steering (EPS) в комбинация със серийната функция Servotronic води до още по-голямо увеличение на ефективността.

Системата Dynamic Drive Control дава възможност за индивидуални настройки на характеристиките на окачването. Новата пета серия се предлага с функция Adaptive Drive, която включва динамичен контрол на амортисьорите и интегрално активно кормилно управление. Опционалното интегрално активно кормилно управление допълва завиването на предните колела с контролирано в зависимост от ситуацията на пътя завиване на задната ос с ъгъл на отклонение на колелата до 2,5 градуса.

При представянето на пазара новата пета серия на BMW ще бъде оборудвана с един осемцилиндров и три шестцилиндрови бензинови двигателя, както и с два шестцилиндрови дизелови агрегата. Топмоделът е BMW 550i, който се задвижва от V8 с BMW TwinPower Turbo и High Precision Injection (300 кВт/407 к. с.). Бизнес лимузината ще предлага и с първия в света редови шестцилиндров двигател с TwinPower Turbo, High Precision Injection и VALVETRONIC (225 кВт/306 к.с.) при BMW 535i, както и два редови шестцилиндрови агрегата с High Precision Injection, работещи с бедни горивни смеси, при BMW 528i (190 кВт/258 к. с.) и при BMW 523i (150 кВт/204 к. с.). Редовите шестцилиндрови дизелови двигатели от най-ново поколение са с алуминиев цилиндров блок и директно впръскване Common-Rail с мощност 180 кВт/245 к. с. при BMW 530d и 150 кВт/204 к. с. при BMW 525d.

В най-скоро време палитрата от модели ще бъде допълнена и от BMW 520d, чийто модернизиран четирицилиндров дизелов двигател развива мощност 135 кВт/184 к. с. BMW 520d серийно ще се оборудва със системата старт/стоп. Със средния си разход на гориво от 5.0 литра за 100 км пробег при тестовия цикъл по нормите на EU и емисии на CO2 от 132 г/км той може да служи за пример в своя сегмент.

Благодарение на серийната технология BMW EfficientDynamics петата серия отново поема водещата позиция в своя сегмент по отношение на ефективността. Всички двигатели отговарят на нормите за вредни емисии EU5, а с предлаганата като опция технология BMW BluePerformance новият BMW 530d покрива дори на нормите EU6.

Всички двигатели на новата пета серия се предлагат с осемстепенна автоматична скоростна кутия като част от допълнителното оборудване (включена в стандартното оборудване при BMW 550i). По желание автомобилът може да се поръча и със спортна автоматична трансмисия с планки за превключване на предавките директно от волана. Благодарение на иновативната конфигурация от зъбни предавки, уникалното ниво на ефективност и оптимизираното тегло осемстепенната автоматична трансмисия комбинира комфорт, динамика и ефективност на най-високо ниво.

С цел осигуряване на още по-голяма пъргавина и сигурност новата лимузина на BMW може да се похвали с високо устойчива на усукване каросерията. Целенасочената употреба на високоякостни и свръхвисокоякостни стомани е позволила устойчивостта на каросерията към усукване да бъде повишена с около 55% в сравнение с предишния модел, като в същото време теглото на автомобила е оптимизирано. Интелигентната и олекотена конструкция е осъществена чрез използването на алуминий не само при детайлите на окачването, но и при предния капак, предните странични панели и вратите.

За първи път новата пета серия предлага системите за подпомагане на водача Parking Assistent, предупреждение при опасност от инцидент със задействане на спирачките в комбинация с активния автопилот и функция Stop & Go, Surround View и Speed Limit Device. В пакета влизат още предупреждение при напускане и при смяна на платното на движение, информация за ограниченията на скоростта, асистент за дълги светлини, BMW Night Vision с възможност за разпознаване на пешеходци, Park Distance Control и камера за задно виждане. В редица европейски държави BMW ConnectedDrive включва и услуги като BMW Online, BMW Assist, BMW TeleServices, както и достъпът до интернет от автомобила.

Петата серия е създаден въз основа на новата съвременна архитектура, разработена от BMW Group за флагмана BMW Серия 7. Двата автомобила се произвеждат във фабриката на BMW в Динголфинг при интензивно влагане на общи компоненти и спазване на най-високи стандарти за качество и ефективност.

 

 

 

Коментари

Blagovest Bonev
Това е най-брилянтния седан, произвеждан от баварците някога, страхотна стойка, прилича на една мъничка злобна седмица с характер на 3-ка купе:)

Mustaine
Присъединявам се към мнението за леко спорна предна част - според мен наподобява прекалено силно 3-ката. Сегашния модел има много по-добре изчистена и открояваща се самоличност!

307
Защо предницата трябва да наподобява тази на актуалната 3-та серия?

307
Всичко в новия модел ми харесва! Единствено дизайна на предната част ще окаже спорна тема.

hahah
Pone po moito skromno neangajira6to nikogo mnenie prednicata e otwratitelno gadna,ama zadnicata e klasika za bmw i me kefi

trex
Тия от Z4 тръгнаха надолу. С предната престилка са направо смешни. Явно предницата не са я крали от никой.

Роза Люксембург
Следващото добро попадение след Z4 по отношение на дизайна. Не е нужно да си радикален, за да демонстрираш стил.

Hans Landa
Гледам го това БМВ и все повече се уверявам ,че дизайнерската криза тресе абсолютно всички автомобилопроизводители.

GG
Айде ауди да се хващат за работа да копират.

HIMLER ADOLF
PAK NAI-DOBROTO OT KOLITE

Адолф Грубер
The best of the beast!

comments powered by Disqus