Запознати смятат, че седанът BMW i7 ще получи електрически двигатели с мощност до 650 к.с.
Два електрически модела на BMW трябва да излязат на най-големите пазари през 2021 г. Вече видяхме големия кросоувър iX, който ще започне производството си в Динголфинг тази есен, а през септември - купето i4, чиято премиера ще се състои през лятото, също като iX ще бъде пуснат в продажба до края на тази година.
Останалите модели ще се ръководят от актуализирания график на плановете за пускане на пазара на електрически автомобили BMW. Или обратното, както се случи например с хечбека i1, който доскоро беше във фокуса, а сега развитието му е преустановено . Причината е, че малкият електрически автомобил няма да има успех в САЩ или Китай.
Според експерти на BMW автономният пробег на седана i4 ще бъде до 600 км, а ускоряването до 100 км/ч във версията с 530 к.с. ще отнема 4 сек. Но съдейки по вътрешни данни, капацитетът на задвижващата батерия ще бъде 65 или 85 кВтч, а базовата модификация ще има 300 к.с.
Запознати смятат, че седанът BMW i7 ще получи електрически двигатели с мощност до 650 к.с., стандартно задвижване на четирите колела и батерия с капацитет 120 кВтч, което би трябвало да е достатъчно за пробег до 700 км.
Следователно актуалният хечбек от Серия 1 ще остане на поточната линия до 2030 г. и след това ще излезе негов заместник. Мястото на първиямодел в i-семейството ще заеме автомобилът i2, базиран на Серия 2 Gran Coupe, от която ще направят малък кросоувър в конкуренция с Volkswagen ID.4 с пет врати. В гамата ще има пълноправен електрически автомобил i3 (от 2022 г.), но само за китайския пазар и под формата на седан от клас D + с удължена база.
Европейският i3 ще продължи да бъде в производство още три години. В процес на разработване е и представителен i7, базиран на следващото BMW Серия 7 и модела i5. Лансирането Пускането им на пазара е планирано за 2022 и 2024 г.