Тунерът Lightweight кръсти компактния спортен модел Hillary
Такъв М2 изобщо не е кабриолет. Вече и без използването на флекс. Защото не покривът на нормален M2 Coupe е свален, а М2 беше имплантиран в каросерията на BMW 2-ка Cabriolet.
Човек би могъл да остане с впечатлението, че шефът на Lightweight Марк Мюлер не е напълно съгласен с продуктовата гама на BMW. Или само с M2, защото той конструира наскоро под името CSR като малък M4 GTS. Сега той прави крачка напред и премахва покрива на компактния спортен автомобил. Hillary се казва M2 Cabriolet, който е конструиран след цялостно преоборудване на 2-ка кабриолет.
Малко от M4 GTS също има в Hillary
Защо цялостно преоборудване? "За нас беше важно не само визуално да променим това превозно средство на базата на M2, но и цялата техника от М2 да бъде имплантирана в този автомобил", обяснява Мюлер. Пълна програма, включваща DKG, диференциал и оси. Lightweight обаче нямаше да бъде тунинг компания, ако Hillary не получи и някои модификации. Например, ще има допълнително настроено Bilstein Clubsport окачване. Това включва огромни гуми-валяци (VA 265/30, HA 305/25 Michelin Pilot Sport4) с 20-цолови предни и 21-цолови задни. Съответно, ABS настройката на M4 GTS (аха, тя е отново тук!) инжектирана, защото тя също носи различен номер обувки, макар и с един номер по-малък.
Докато BMW сам изхвърли двигателя N55 от М2 и го замени с S55 от M3/M4, Lightweig присади на 2-ката кабриолет оптимизирана версия двигател с мощност 370 к.с. Hillary генерира 428 к.с., достига максимален въртящ момент от 600 Нм. Така въоръжен откритият M2 развива до 300 км/ч. Хубавото е, че звукът на шестцилиндровия двигател позволява да се наслаждаваш дори при вдигнат гюрук. За да бъде удоволствието пълно, двигателната симфония се филтрира през една 300-клетъчна тръба, титаниев шумозаглушител и карбонови накрайници на изпускателните тръби. Спирачката остава в стандартен вид и е оборудвана с покрития и гъвкави стоманени тръби. Трансмисията и софтуерът на диференциала също са заимствани от M4 GTS.
Дискретен карбонов стайлинг
Докато Hillary чисто акустично трябва да бъде по-малко сдържан, стайлингът изглежда дискретен. Lightweight в унисон с името монтира доста олекотени елементи от карбон, които включват преден спойлер от две части (опция с подвижен елемент),странични елементи, заден дифузор, капака на двигателя и заден спойлер. Вътре също има доста въглеродни влакна - под формата на декоративни лайсни. Тапицерията е по избор кожа напа и алкантара.
Колко е редуцирано теглото в крайна сметка не се знае. Lightweight M2 CSR е по-лек с цели 200 килограма, но това се дължи и на по-радикалния подход (598 к.с. до 1370 килограма). Но за сметка на това пък цената от 75 000 евро за M2 кабриолета, включително основното превозно средство, е по-малко радикална, тъй като CSR бърка здраво със 170 000 евро в личната сметка.
В нашата картинна галерия можете да се насладите на Hillary от всички страни.