Само две спартански състезателни седалки Recaro с „тиранти” и за по-голяма сигурност ролбар и специално изработени панели от въглеродни влакна за задните части, както и за вратите
На база на старото BMW M3, тип E92, тунерът KBR Motorsport от Ерфтщадт е конфигурирал чистокръвен състезател за Северната дъга на Нюрбургринг. Целта е постигната - по-голяма мощност, по-малко килограми.
Когато става дума за тегло, KBR Motorsport не залага на олекотяване, а за премахване. Защото това, което не е на борда, не тежи. Съответно целият интериор на М3 е изкормен. Задната седалка, облицовката заедно с всички изолационни материали са извадени. Вкарани са само две спартански състезателни седалки Recaro с „тиранти” и за по-голяма сигурност ролбар и специално изработени панели от въглеродни влакна за задните части, както и за вратите.
Двигателят V8 в M3 Clubsport генерира 450 к.с.
Шасито е претърпяло обновление благодарение на Clubsport винтови компоненти от палитрата на KW и регулируеми лагери. Големите 19 цола BBS джанти са обути в спортни гуми Pirelli с размери 265/30. Изцяло наново модифицираната спирачна система с нови дискове и накладки гарантира надеждно спиране.
За да осигури предимство, атмосферният V8 на BMW M3 е оборудван с нов всмукателен колектор, модифицирана изпускателна система с нов звук, без катализатор с шумозаглушител и нов софтуер за двигателя и трансмисията. В момента осемцилиндровият мотор изцежда 450 к.с. и 440 Нм. Подобрената система за охлаждане на маслото гарантира стабилността на мотора. В ход е разработването на по-голяма мощност
Промените по визията на M3 Clubsport на KBR Motorsport са финализирани. Предният сплитер, корпусите на външните огледала, както и голямото Clubsport антикрило са изработени от карбонови елементи.