Компанията инвестира 55 млн. евро, за да подобри имиджа си
Tози месец BMW ще отвори вратите на първото си съоръжение в Южна Корея, което ще представлява изпитателен център с множество тестови писти. Комплексът на стойност 55 милиона евро се намира на 10 минути път с кола от летище Инчеон и на 54 километра западно от Сеул.
Центърът е проектиран така, че да предложи на клиентите си усещане, което те не могат да получат, докато се борят с градския трафик, а именно възможност да се насладят на BMW на 2,6-километровата писта за ускоряване и на другите атракции. Собствениците на SUV-ове ще имат възможност за 30- минутно приключение на специалното офроуд трасе, което е проектирано, за да тества възможностите на X-drive системата на BMW.
Целта на комплекса е по-нататъшно укрепване на имиджа на BMW на пазара, където е един от доминиращите лидери. "Виждаме голям потенциал тук и искаме да растем още повече", заяви директорът на BMW по продажбите и маркетинга Иън Робъртсън по време на официалното представяне на пистата. Той каза, че многофункционалният корейски комплекс е част от бъдещата стратегия за развиване на BMW.
Германският автомобилен производител притежава още два центъра - BMW Welt в Мюнхен и нов комплекс, открит миналата година в Шанхай.
С повече от 1 милион посетители годишно BMW Welt е най-посещаваната атракция в Бавария, където във визитата на посетителите се включва и обиколка на световноизвестни замъци и дворци в района. Компанията също така има и два центъра за управление - един в Майсак, близо до Мюнхен, а другият е в близост до завода на BMW в САЩ в Спартанбърг, Южна Каролина.
BMW иска корейският комплекс да привлече до 200 000 посетители годишно до 2016 г. Настоящите и потенциалните клиенти на BMW могат да резервират различни услуги на комплекса, от прости тест драйвове до напреднали програми за шофиране, на цени, вариращи от 22 евро до 160 евро на човек.
Въпреки че основната цел е да рекламира и промотира автомобилите на BMW и Mini, компанията също така се надява, че комплексът ще генерира достатъчно приходи за покриване на неговите оперативни разходи, разкри Робъртсън. Той каза още, че BMW мисли за създаването на още няколко комплекса, които съчетават различни силни преживявания.