Премиерата на уникалния всъдеход се състоя на салона в Женева вчера
Brabus залага на още един модел от портфолиото на Mercedes: Mercedes G500 4x4². Премиерата на уникалния всъдеход се състоя на салона в Женева вчера.
Brabus 550 Adventure 4x4² с по-голям въртящ момент
След намесата на Brabus, екстремният офроудър се превърна в Brabus 550 Adventure 4x4². За тази цел инженерите от Ботроп са имплантирали още 128 к.с. допълнително на четирилитровия осемцилиндров битурбо G-модел с 422 к.с., в крайна сметка той генерира невероятните 550 конски сили. Максималният въртящ момент също е скочил със 190 и вече 800 Нм. Как? Два компресора с висока ефективност, с по-голямо уплътнение, специален корпус и подсилени аксиални лагери, отговарят за по-високото налягане. Brabus е монтирал в допълнителния блок за управление модифицирано електронно регулиране на налягането и оптимизирал характеристиките на впръскване и запалване.
Цифровото изражение е: Brabus 550 Adventure 4x4² спринтира за 6,7 секунди до 100 и вдига 210 км/ч, които са електронно ограничени.
Осветително тяло на покрива
Визията на Brabus G 500 е различна от тази на серийния модел, което значи: в предната част има преден ролбар, предпазна обшивка под двигателя и лебедка. Решетки пазят матираните в черно ксенонови фарове и мигачите на калниците и задните светлини. Разбира се, логото на Brabus се откроява в средата на решетката. Капакът на двигателя е украсен с карбонов купол.
На покрива има допълнителни осветителни тела. Предната светлинна лента е интегрирана в багажника на покрива и действа като флаш греда или дълги светлини. Задните LED светлини служат като движещ се прожектор. Те могат да бъдат активирани чрез дистанционно управление. Монтираното отвън резервно колело с карбонов капак и лого 4x4² е в същите размери като четирите колела на автомобила.
Наред с всичко това, Brabus е монтирал нова престилка с интегрирани фарове за мъгла, задни светлини, както и централен рефлектор. От двете страни има подвижни електрически стъпала, както и матирани карбонови корпуси на външните огледала.
Маскировачен режим с едно докосване
При окачването са използвани регулируеми пружини и носачи от високоякостен алуминий, които не позволяват да остане частица маса без федерация, както и оптимизирано отвеждане на топлината. То предлага също възможност за индивидуално регулиране височината на автомобила на предните и задните оси. Чрез конструкцията с изравняващ маслен резервоар на всяка подпора, амортисьорите предлагат 15 на сто по-висок обем на маслото. Освен това водачът може да регулира окачването с четири различни настройки на амортисьорите и то изключително лесно и удобно само с едно докосване на контролния панел в кокпита. Панелът позволява също така управлението на лебедката, светлините на покрива и активирането на маскировачен режим, с който всички светлини биват деактииврани.
Подобно на всички модели Brabus, Brabus 550 също има спортна изпускателна система от неръждаема стомана с клапан за контрол и Coming home и режим Sport.
Вътре, тапицерите на Brabus са ушили специален кожен салон, чийто цвят кореспондира с екстериора. Алуминиеви елементи красят педалите и дръжките на вратите. В задната част пътниците могат да се наслаждават на новата централна конзола, както и сензорен контролен панел с 4,3-инчов екран, който показва на началната си страница аналогов часовник и управлява всички функции на седалките. Освен това от този модул може да се регулира също и силата на звука на системата за управление, както да бъдат включвани или изключвани допълнителни подвижни LED лампи за четене на седящите на задните индивидуални седалки. Друга особеност е USB мултимедиен интерфейс, чрез който смартфонът или таблетът комуникират със системата Comand и могат да бъдат зареждани едновременно. Разбира се, не липсват и две поставки за чаши, където напитките могат по желание да бъдат охладени или стоплени. Ценностите могат да се съхраняват в надеждно чекмедже.