Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Браун: Може да променяме пистите

05.12.2017 16:08
Браун: Може да променяме пистите

Изпреварванията обаче не са гаранция за интересни състезания

Новите собственици на Формула 1 Liberty Media признаха, че стратегията за подобряване на качеството на състезанията включва и евентуални модификации на настоящите писти. Рос Браун, който отговаря за спортната страна на проекта, признава, че това е един от механизмите за промяна, но и че на първо място е необходим качествен анализ на наличната информация.

„Започнахме да проучваме архивите си”, коментира Браун за Autosport. „Дали е имало периоди, когато изпреварванията са били по-често срещани? Дали има писти, които да ги благоприятстват? Така можем да направим статистически анализ.”

„Но и трябва да внимаваме, тъй като изпреварванията не са синоним на силно състезание. Трябва да започнем да мислим в посока какво означава добра надпревара. А именно два автомобила, които водят здрава битка.”

„Може лидерът да запази позицията си и въпреки това състезанието да е силно. Не е толкова просто, не става дума единствено за броя изпреварвания.”

„Засега е ясно, че възможността за използване на различни състезателни линии в отделните завои е важен фактор. Ако има обратен завой например на тясна писта, възможностите са малко. Но ако обратният е на широка писта, това автоматично дава възможност за различни линии и вероятността нещо да се случи нараства.”

Не само конфигурацията на пистата е от значение. Настилката – също, категоричен е Браун. „В зависимост от типа настилка се променя и деградацията. Колкото повече е тя, толкова по-голяма е вероятността за интересно състезание, тъй като различията излизат наяве”, допълва британецът.

Коментари
comments powered by Disqus