Автомобилът, собственост на Ралф Лорен, е оценен за 40 млн. долара
Изцяло отдаден на скоростта и иновацията, Bugatti 57SC Atlantic и днес е едно от най-забележителните произведения на марката. Едно завръщане към шедьовъра, който е колкото изкусен, толкова и величествен.
Моделът Type 57 се появява в каталога н Bugatti през 1934 г. В безброй конфигурации, започвайки от регламентираната лимузина Galibier да мине през фамозния състезателен 57G „Tank”, за да имаме днес LA Bugatti.
Сред емблематичните каросерии, тази на Atlantic има свое собствено място в историята на марката с невероятния си флуиден силует. Произведен само в 43 екземпляра, Atlantic 57S получава, както и по-голямата част от автомобилите Type 57, осемцилиндров редови мотор с работен обем 3257 куб. см. Това ювелирно произведение генерира 175 конски сили, феноменална мощност за времето си.
Със своята ненаситна жажда за иновации и високи технически показатели, Жан Бугати бързо решава да оборудва два автомобила Atlantic с компресор, които получават обозначението 57SC. Като добавят още 35 конски сили на красивата модификация, високо оценена от собствениците на 57S, които са искали на всяка цена да видят стрелката на скоростомера фиксирана на 200 км/ч.
Днес двата автомобила Bugatti Atlantic 57SC са все още живи и един от тях е изложен в музея Peter Mullin в Калифорния, като част от прословутите преобразувани 57S.
Що се отнася до другия, той има малко по-динамична съдба: негов собственик е не кой да е, а американският моделиер Ралф Лорен, автомобилът редовно участва в големите конкурси за елегантност за радост на запалената публика. Той е оценен за 40 милиона долара, което го прави един от най-скъпите автомобили в целия свят и бележи трайна диря в историята