Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Bugatti ще устои на електрификацията

20.11.2019 17:35
Bugatti ще устои на електрификацията

Стефан Винкелман остава ангажиран с традиционната технология с вътрешно горене

Шефът на Bugatti Стефан Вилкелман вярва, че двигателят с вътрешно горене ще остане върхът на автомобилостроенето поне през следващото десетилетие, докато законодателството не принуди дори неговата компания да бъде електрифицирана.

Когато настъпи денят за електрифициран Bugatti, „това няма да бъде само тласък от пазара, но ще бъде най-доброто на пазара“, заяви Стефан Винкелман, изказвайки се в Лос Анжелис при представянето на  Bugatti Chiron, който наскоро постави рекорд по скорост на сериен автомобил. „И днес вярвам, че двигателят с вътрешно горене има значително бъдеще и че компанията ще продължи да промотира онова, което смята за най-добрия и наистина авангарден начин за задвижване на автомобила”.

Стефан Винкелман каза, че освен че показва най-доброто от технологията на двигателите с вътрешно горене със своя агрегат W16, Bugatti ще продължи да бъде на върха на автомобилната индустрия и „не се свежда само до максимална скорост“. Той посочи: „Chiron има много повече от това. Това е ускоряване, управление, съотношение мощност/тегло, комфорт, стайлинг, красота и не на последно място е колекционерска вещ “.

Стефан Винкелман изсипа студена вода по предложението, че на всяка цена трябва да има втори модел в гамата на Bugatti, за да се присъедини към Chiron. Въпреки предположенията, че плановете за всъдеход са много напреднали, Стефан Винкелман заяви, че за да има втори модел на Bugatti „е необходима пълната подкрепа и решение на надзорния съвет на Volkswagen Group“.

Той добави: „Надявам се да се случи и тогава ще говорим. Концернът VW има много в портфориото си развиваща се електрификация, така че виждаме някои ограничения около бюджетите. “

Докато Bugatti все още не е готов да премине към електрификация, той обяви в Лос Анжелис планове за компенсиране на въглеродните емисии като компания. Винкелман каза, че общо взето по пътя се движат по-малко от 700 автомобила Chirons и Bugatti Veyrons , като всеки от тях е изминава не повече от 1000 мили (1600 км) годишно. За да компенсира тези емисии и тези на всички дейностина Bugatti в различни дейности по света, ще засади 4000 дървета в началото на следващата година и всяка година ще го прави в партньорство с френска екологична организация. Неговата фабрика в Молсхайм ще премине само към използване на чист газ и зелено електричество.

Коментари
comments powered by Disqus