Най-значителните изменения са в предната част на петметровия кросоувър
Кросоувърът Buick Enclave (близък роднина на Travers) е флагманът на марката на американския пазар. Най-скъпият и най-големият модел в гамата също се продава добре. През 2020 г. в САЩ са купени 38 840 автомобила. Това е малко по-малко от търсенето на SUV-овете Encore и Encore GX , които са почти два пъти по-достъпни. А General Motors не се бави с обновяването на Enclave. Автомобилът вече бе модернизиран през 2019 г., като бе добавено ново оборудване и допълнителен пакет Sport Touring, сега е време за пълен рестайлинг. Все още няма техническа информация, както и снимки на салона, но екстериорът е разсекретен.
Enclave никога не е разглезвал купувачите с избор на силови агрегати. Така че актулният кросоувър се предлага само с атмосферен V6 3,6 (314 к.с., 360 Нм) и деветстепенна автоматична трансмисия. Може би след модернизацията Enclave ще получи 2,0 турбо агрегат (234 к.с., 350 Нм), като на Acadia.
Снимките показват Enclave в най-богатото изпълнение Avenir. Разлики от конвенционалните версии - в радиаторната решетка с различно оформление, удължена хромирана облицовка, джанти и по-изискана вътрешна облицовка.
Най-значителните промени са в предната част на петметровия кросоувър. Enclave има нова капак на двугателя и брони, по-голяма и с различна форма радиаторна решетка, както и преработена предна оптика - LED светлините са преместени в долния етаж, а дневните светлинии мигачите са отишли по-високо, до границата с капака.
В допълнение, LED светлините са с променена форма и съдържание, а гамата от леки джанти е допълнена с нови опции. Малко по-късно американците ще говорят за моделната година 2022 Enclave. Очаква се продажбите да започнат това лято. Сега флагманският Buick струва от 42 000 до 53 800 долара, без опциите.