Най-трудният и най-важният компонент при реализацията на нов продукт е да се проучат нагласите на целевата група, към която ще бъде ориентиран. Прекият достъп в интернет до голяма част от потребителите оптимизира този процес. Ръководителите на GM определено са наясно с тази тенденция, поради което бъдещето на новия мъник на Chevrolet ще бъде предначертано във виртуалното пространство.
Три концептуални модела ще се борят за честта да се трансформират в сериен автомобил на специалната интернет страница. Beat (в зелено) разчита на подчертано спортната визия и на 1,2-литровия бензинов турбоагрегат. Компактният хечбек с три врати ще разполага със задвижване на предните колела и автоматична предавателна кутия. Основният плюс на модела ще бъде сериозният потенциал за допълнителни тунинг преработки, както и високотехнологичното оборудване.
Въпреки малките си размери Groove (в черно) разполага с напълно функционални пет врати. Предният надвес на автомобила е максимално скъсен, задният реално го няма, а арките на калниците са нестандартно уголемени. Цялостната конструкция е базирана само и единствено на оптималното оползотворяване на всеки един сантиметър от платформата. Моделът Groove също е с предно предаване. Под капака на малкия функционалист се крие еднолитров дизелов агрегат.
Нестандартният Trax (в оранжево) е кросоувър концепт, който се чувства еднакво добре и в натоварения градски трафик, и по неравните черни пътища. Той ще бъде оборудван със система за задвижване на четирите колела и ще гони постиженията на представителите от SUV-класа въпреки ограничените си габарити. Реализацията на компактния модел е възможна благодарение на специфичните компоненти в предната и задна част на автомобила, които комбинират функциите на броня и калници в един елемент. Trax ще бъде оборудван с еднолитров бензинов двигател.
Няма гаранция, че най-добре приетият от страна на интернет потребителите модел, ще се трансформира в сериен автомобил, но със сигурност той ще има честта да определи насоката, която GM и Chevrolet ще следват в света на съвременните мини-максифункционални превозни средства.