Продажбите на Chevrolet достигнаха 2,35 милиона автомобила, отбелязвайки рекордно първо полугодие в глобален мащаб. Ръстът се дължи на успешните нови модели, включително Chevrolet Cruze, реализирал 800 000 продажби след дебюта си през 2009 година.
През първата половина на 2011 година компанията Chevrolet е продала с 286 499 автомобила повече от същия период на 2010 година, което представлява ръст от 14 процента на годишна база. В допълнение към това Chevrolet отбеляза рекордни продажби през първото полугодие в редица държави, сред които и на ключови пазари като тези в Aржентина, Бразилия, Дания, Еквадор, Китай, Колумбия, Турция, Франция, Чили и Южна Африка.
През първата половина на 2011 година, Chevrolet регистрира ръст в продажбите във всичките пет най-големи по обем за марката пазари, сред които:
- Съединените щати, където продажбите бележат растеж с 16 процента, следвайки девет последователни месеца на покачване в сравнение със същите периоди на предходната година;
- Бразилия, където продажбите нарастват с 0.4 процента в сравнение с най-добрите в историята резултати, отбелязани през 2010 година;
- Китай, на който пазар продажбите на компанията се покачиха с 15 процента, отбелязвайки най-доброто първо полугодие в историята;
- Русия, където продажбите отбелязват ръст от 54 процента, а марката запазва престижното място на най-продаваната интернационална марка в страната;
- Канада, където продажбите се увеличиха с 8 процента, изпреварвайки двойно общия темп на растеж на автомобилните продажби през последните 18 месеца.
Потенциалът за траен растеж на Chevrolet се илюстрира блестящо от резултатите на развиващите се пазари в Бразилия, Русия и Китай, които се нареждат сред петте най-големи по-обем пазари за марката. Обединената мощ на продажбите на Chevrolet в страните от групата "BRIC" (Бразилия, Русия, Китай и Индия) е извън всяка конкуренция.
Новите продукти на Chevrolet диктуват темпото на възхода
Голям принос за ръста на продажбите на марката Chevrolet в глобален мащаб имат новите модели като компактния Chevrolet Cruze, минимодела Spark, новите малки модели Aveo/Sonic и многофункционалния Orlando. Към всички тях скоро на световните пазари ще се присъединят изцяло новият модел от среден клас Chevrolet Malibu, както и компактният пикап Colorado, чиито продажби ще стартират по-късно през тази година.
През първата половина на 2011 година марката Chevrolet е реализирала продажби на над 330 000 екземпляра от модела Cruze в световен мащаб, отбелязвайки скок от 132 процента в сравнение със същия период на изминалата година. Голяма част от този ръст е постигната на пазари в страни като Китай и Съединените щати, където Cruze бе най-продаваният лек автомобил през месец юни. От момента на своята премиера в началото на 2009 година досега моделът Cruze е отбелязал над 800 000 продадени екземпляра по целия свят и е на път да надмине границата от 1 милион преди края на 2012 година.
Chevrolet отбелязва продажби на повече от 220 000 малки автомобила Spark в световен мащаб от момента на премиерата на модела през месец декември 2009 година досега. Сред тях са и над 100 000 екземпляра Spark, продадени през първото полугодие на 2011 година – скок от 110 процента в сравнение с резултата през миналата година, дължащ се преди всичко на повишеното търсене на пазари в страни като Южна Корея, Мексико и Узбекистан.
Chevrolet е реализирал повече от 150 000 компактни автомобила Aveo през първата половина на 2011, вкл. новият модел Aveo (който на някои пазари ще се нарича Sonic). От своето представяне през март тази година новият Aveo/Sonic вече се продава в почти 30 държави.