Camaro SS от моделната 2013 година ще може да се поръча и с 1LE пакета. Той „комбинира най-доброто от SS и ZL1, за да ни отведе към едно ново изживяване на пътя”.
Camaro 1LE е предназначен специално за любителите на динамичното шофиране и на спорадичните забежки към пистата. Той е базиран на 1SS или 2SS модификациите, оборудвани единствено с механична скоростна кутия, в случая шестстепенната Tremec TR6060-MM6, при която предавките са по-близко подредени, а охлаждането е самостоятелно. 6,2-литровият V8 не търпи промени и продължава да генерира 426 к.с. и 569 Нм.
Стандартните за SS двойнотръбни амортисьори са заменени с еднотръбни, дебелината на предната стабилизираща щанга достига 27 мм, а на задната – 28 мм, предното окачване се е сдобило с разпъваща щанга, лагерите, тампоните и още някои елементи са заимствани директно от ZL1. Горивната помпа също е свалена директно от пърформанс модела, както и 20-цоловите колела с гуми 285/35ZR20 Goodyear Eagle Supercar G:2.
Външните отличителни белези на 1LE са предният капак, решен в матово черно, сплитерът и задният спойлер. В салона пък впечатление правят воланът с плоска долна част, който контролира предните колела посредством електрическата кормилна уредба на ZL1, както и по-късият скоростен лост. MyLink мултимедийната система със седеминчов сензорен дисплей и опционална навигация също е в списъка с оборудването на 1LE, като от GM уточняват, че всички версии на Camaro от моделната 2013 вече ще могат да се поръчат с нея.
Стартовата цена на 1LE ще бъде „малко под 40 000 долара”, а продажбите започват още тази есен.