На автоизложението в Ню Йорк Chevrolet представи Camaro в нова оптимизирана пистова модификация. Тя отново ще има привилегията да носи легендарния знак Z/28.
Дори новият Chevrolet Camaro Z/28 да не е предназначен за използване в състезателни серии, само да пожелае, той би могъл да излезе на пистата. GM веднага правят сравнение с топмодела Camaro ZL1, който Z/28 изпреварва на пистата съвсем свободно с 3 секунди.
Chevrolet Camaro Z/28 с 500 к.с.
При Chevrolet Camaro Z/28 това се постига със значително по-високото ниво на сцепление благодарение на по-твърдото окачване и по-ефективните спирачки с карбон-керамични спирачни дискове от колекцията Brembo, както и редуцираното с около150 кг тегло. Подовите постелки, шумоизолационният материал и фаровете за мъгла са отпаднали от оборудването на автомобила. Освен това моделът е получил по-тънки стъкла, по-малък акумулатор и е без ксенонови фарове. Климатикът също се предлага като опция и срещу допълнително заплащане.
Движещата сила на Chevrolet Camaro Z/28 е седемлитров V8 двигател с 500 к.с. и 637 Нм въртящ момент, комбиниран с шестстепенна механична скоростна кутия. Контактът с пътя се осъществява от 19-цолови алуминиеви джанти, които са обути в гуми на Pirelli в спортния размер 305/30. Блокиращият диференциал оптимизира тягата. Спирането става с 394 мм дискове с шестбутални апарати отпред и 390 мм дискове с четирибутални апарати отзад.
Оформлението на Z/28-пакета е завършено с нов преден и заден спойлер, разширени калници, заден дифузор както и спортни седалки Recaro и петточкови колани.