Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Chevrolet HHR: Ретро парти

24.08.2007 16:50

Освен Aveo на автосалона във Франкфурт Chevrolet ще представи и новия HHR. Обурудваният със 175 к. с. ван с ретростилистика е първият Chevrolet, който ще преплува Голямата вода, за да потърси късмета си на европейска почва.

Вдъхновеният от четириколесни колоси като Chevrolet Suburban американски ван разполага с обща дължина от 4,50 метра и задоволителен обем на товарния отсек от 1634 литра. В предната част ни посрещат големи правоъгълни светлини, а задницата се отличава с двойни издадени стопове, разположени зад широките калници и масивната броня. Най-силното оръжие на HHR срещу европейската конкуренция като че ли ще бъде гъвкавият интериор, който подмамва с многобройните си малки отделения за съхраняване на дреболии.

Под капака заявява готовност 2,4-литровият бензинов двигател с мощност от 175 к. с. и 224 Нм максимален въртящ момент. Базовото стандартно обзавеждане е приемливо и радва пътниците с климатична инсталация, електрически прозорци и външни огледала, централно заключване, темпoмат и система за безключов достъп.

HHR SS – Van Power

Най-мощният вариант на HHR, който неотдавна беше представен в САЩ, е създаден от GM Performance Division и е снабден с двулитров турбодвигател, който генерира 264 к. с. Нареченият с необичайното за европейските представи HHR SS се търкаля върху 18-цолови колела от олекотени сплави и спортни гуми Michelin с рамери 225/45. Тази версия разчита на електронната система за стабилност Stabili-Trak и може да бъде разпозната по многобройните емблеми по каросерията.

Други отличителни белези на подсиления ретромобил са предната престилка, в която са интегрирани халогените, видоизменената предрадиаторна решетка, новата задна престилка с интегриран накрайник на изпускателната система и лакираните в цвета на каросерията заден спойлер, дръжки на вратите и коруби на външните огледала.

HHR ще удари европейските чартове още през тази година, а за спортната версия SS в Chevrolet ще решават след лятната си почивка на морето.

Коментари
comments powered by Disqus