Ръст на Chevrolet спрямо предната година във Франция, Германия и Италия. Нарастване на пазарния дял на Chevrolet в Испания и Великобритания. Общ стабилен пазарен дял на марката в Европа въпреки резкия спад на продажбите в Русия.
PM Chevrolet Kalos 3DНа фона на нарасналите продажби в Западна Европа и лекия спад на автомобилния пазар в Централна и Източна Европа, през първите шест месеца на 2009 година Chevrolet успя да запази стабилни пазарните си позиции с 2,2% дял от целия европейски пазар и общо реализирани 214 520 автомобила. През първото полугодие на миналата година продажбите на марката възлизаха на 269 319 автомобила.
Chevrolet е пласирал 85 800 автомобила в Западна Европа през първата половина на 2009 г. Или 1,6% повече отколкото за същия период на миналата година.
„В тези тежки икономически времена клиентите търсят добре изглеждащи и оборудвани автомобили на изключително приемливи цени“, коментира Уейн Бранън, шеф на европейското подразделение на Chevrolet. “Съотношението между качества и цена стана още по-важно и с Matiz, Aveo и Cruze, гамата на Chevy е точно тази, от която европейските потребители имат нужда”.
Chevrolet постигна особено силен ръст на продажбите си на пазарите във Франция и Германия с регистрирани над 4 000 единици във всяка от тези страни за първите 6 месеца на годината, което представлява нарастване съответно с 95% и 35%. В Италия, която е и най-големият западноевропейски пазар за Chevrolet, продажбите на марката надхвърлиха 2 000 бройки и достигнаха 8,3% за периода от януари до юни. Chevrolet е покрил и значително по-големи дялове от свиващите се автомобилни пазари в Испания и Англия, като ръстът на марката е съответно с 0,8 и 0,3%.
В Русия, където пазарът се срина наполовина в сравнение със същия период на миналата година, Chevrolet запази първото си място в класацията на автомобилите, които не са родно производство, със стабилен осемпроцентов пазарен дял.
На българския пазар, който отбеляза срив от над 50%, Chevrolet запази стабилната си позиция сред десетте най-продавани автомобилни марки с отчетени 606 продажби и 4,08% пазарен дял.