Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Дебют на Mercedes C63 AMG на салона в Париж

29.09.2014 10:30

На пазара ще се появи през февруари догодина, цените още не са обявени

Mercedes-AMG пуска в надпреварата върховите си варианти на C-класата не само с атмосферен, но и с компресорен V8 двигател. Mercedes C63 AMG ще отбележи световната си премиера на автомобилното изложение в Париж 2014.
Тенденцията за намаляване на разхода не дава мира на Mercedes-AMG. Досега в Mercedes C63 AMG и C63 AMG T-модел туптеше сърцето на атмосферния V8 с  работен обем 6,2 литра и мощност 487 к.с.. Но в новия Mercedes C63 AMG, който ще дебютира на автомобилното изложение в Париж, атмосферният вече няма място.
Действително AMG продължава да разчита на „осмака”, но с намален до 4,0 литра обем. Мощният седан и спортното комби успяват да изцедят от осемте си цилиндъра почти същата  мощност, а именно 476 к.с., които отговарят на стандарта Eвро 6, благодарение на Biturbo.

Mercedes C63 AMG S с 510 конски сили

Моля? Единадесет коня по-малко в сравнение с C63 на серията 204. Не се притеснявайте, правилно сте прочели. S-вариантът генерира 510 к.с. от сърцето на V8 (работно обозначение M177), тясно свързан с двигателя на AMG GT. Там максималният въртящ момент възлиза на 700 Нм.
Във връзка с това родството на двигателите V8 се вижда. Компресорите в Mercedes C63 AMG не са разположени на стойки близо до  цилиндрите, а са вмъкнати между двата реда цилиндри на V-образния двигател. Предимството на тази подредба е: компактно изпълнение, по-добра комуникация и минимални емисии на отработените газове. Недостатъкът: вътре във V8 става много бързо горещо, затова му е необходимо специално охлаждане.

За да се разположи агрегатът в предната част на C63, инженерите трябваше да удължат предната част на C-класата с 5,4 см. Двигателят е куплиран със седемстепенна автоматична трансмисия, при която предавките са по-бързи в сравнение с предходния модел и реагират бързо на командите на водача посредством алуминиеви превключвателни лостчета.

100 км за 4,0 секунди 

Така оборудван, Mercedes C63 AMG спринтира за 4,1 секунди (Т моделът - 4,2 секунди). Благодарение на своята по-голяма мощност S вариантът вдига показанието на хронометъра с една десета повече (Т-модел: 4,1 секунди). За сравнение: на предишната версия бяха необходими 4,4 секунди за стандартния спринт. Въпреки подобрените показатели Mercedes е особено горд с намаления разход на гориво. В прессъобщението се казва, че C63 е най-икономичният във високия висок клас осемцилиндров автомобил по целия свят. Атлетът ще консумира около 32% по-малко, отколкото преди.

Технически данни на Mercedes C63 AMG

Mercedes AMG     C63 S     C63

Задвижване :     задно        Задно

Обем:     3982 куб. см     3982 куб. см
Мощност:     510 к.с.(375 kW)     476 к.с. (350 kW)
при     5500 – 6250 об/мин     5500 – 6250об/мин
Макс.въртящ момент:     700 Нм     650 Нм
при     1750 – 4500об/мин     1750 – 4500 об/мин.
Скоростна кутия :     AMG-Speedshift 7 степенна     AMG-Speedshift 7 степенна
Разход л/100 км:     8,4 - 8,2 (8,6 - 6,4)*     8,2 (8,4)*
CO2 (г/км):     195 - 192 (200 - 196)*     192 (196)*
Ускорение (0-100 кч/ч):     4,0 сек (4,1сек)*     4,1 (4,2сек*
V-макс:     250 км/ч**     250 км/ч**
cW:     0,34     0,33
Гуми отпред:     245/35 ZR 19     245/40 ZR 19
Гуми отзад:     265/35 ZR 19     265/40 ZR 19
Предни спирачки:     Вентилирани, перфорирани дискове,         
    Вентилирани, перфорирани дискове
Задни спирачки:      Вентилирани, перфорирани дискове    Вентилирани, перфорирани дискове
Обем на багажника (л):     490 - 1510     490 - 1510
Нетно тегло/товарно тегло (кг):     1800 / 460     1785 / 475
Общо тегло (кг):     2260     2260

В сравнение с обикновената C-класа, AMG инженерите подсилиха конструкцията на шасито, за да може мощната версия да издържи съгласно изчисленията увеличените надлъжни и напречни усилия. Освен това предните калници на C63 AMG са станали по-широки всеки с по 14 мм. Двете издутини върху предния капак подчертават мощната визия.

За да може Mercedes C63 AMG да влиза в завоите подобаващо на мощността, автомобилът е оборудван с фронтален сплитер. Вложка в дифузора с три перки редуцира подемната сила в задната част. Седанът има на капака на багажника хромиран кант, а Т–модела вместо това има спойлер на покрива. Хромирани двойни накрайници на спортната AMG изпускателна система финализират визията. Специфични дизайнерски елементи в екстериора и интериора открояват S-вариантите от "нормалните" версии.

Mercedes C63 AMG S с електронен диференциал с ограничено приплъзване

Водачът е разположен върху стандартна спортна седалка. По желание клиентите могат да си поръчат специални кресла, в които комфортно да потъват с подсилена  странична опора. Пилотът управлява с трилъчев волан, а циферблатът с карбонова визия седи непосредствено пред погледа му. Интериорният дизайн на C63 AMG е съобразен с актуалния дизайнерски стил на Mercedes.

Mercedes C63 AMG предлага на своите пътници от една страна спортно шофиране, а от друга страна - достатъчно комфорт при дълги пътувания. За да се избегнат нежелани луксации при шпагата, AMG интегрира своя Ride Control спортно окачване с електронно регулируиеми амортисьори (серийно). Само с натискане на един бутон окачването се  регулира в три степени.

Посредством AMG Dynamic Select пилотът може да избира измежду множество режими. Върховото постижение е Race-режимът, изключително само за Mercedes C63 S, който е предназначен за бързи обиколки по състезателните писти. За да вдигне мощността на пистата, S-моделът разполага с електронен заден диференциал с ограничено приплъзване, който е много по-чувствителен и по-бърз в сравнение със стандартния механичен диференциал с ограничено приплъзване в C63.

Инсталирано е също така и електромеханично управление с променлив усилвател, който се напасва спрямо скоростта, спрямо страничното ускорение и избраната програма на шофиране. Ако не е необходимо, ESP позволява да бъде деактивиран.

Опционална високофункционална изпускателна система

Mercedes C63 AMG е оборудван стандартно с 18-цолови джанти, S-вариантът - с 19 цола. За отрицателното ускорение отговаря високоефективна керамична спирачна система. За слуха има спортна система за отработените газове с изпускателна клапа, която позволява на двигателя в зависимост от настройката да издава деликатен или гърлен звук. По желание и за двата варианта на двигателя са предвидени клапани на изпускателна система с три различни възможности за превключване. За безопасността на пътниците се грижат различните системи за асистиране, като например система за предотвратяване на умора и предупреждение за сблъсък (серийно).

Mercedes C63 AMG S ще стартира на пазара през февруари 2015. C63, както и C63 S Т модел следват два месеца по-късно. Цените все още не са обявени.

Специално за пазарния старт ще има 1-во извънредно издание (C63 и C63 S).

 

Характеристики:


•    Лети джанти с размери 8,5 х 19 и 9,5 х 19 в кръстосан дизайн на спиците, боядисани в матово черно с червено боядисани спирачни апарати
•     Гуми 245/35 R 19 (отпред ) и 265/35 R 19 (отзад)
•    Нощен пакет (A-фланг и украсителна лайстна в лъскаво черно, корпусите на външните  огледала в черен гланц, лайсните на страничните прагове в лъскаво черно, украсителна бордова ивица и прозорците в черен гланц, радиаторна решетка с двойни ламели в сребист хром, топлоизолиращи тъмно матирани стъкла от B-колоната)

•    Ръб в лъскаво черно (само за седана)
•    Черно хромирани двойни накрайници на ауспуха
•    Червени акценти (фолирани) за радиаторната решетка и външните огледала

•    Спортни ивици странично в матово графитено сиво (фолирани) над страничните облицовки на праговете
•    Специални седалки, панели на вратите и подлакътници в черна кожа напа в диамантен дизайн и червени контрастиращи шевове
Червени дизайнерски колани
•    Волан в специално изпълнение от микрофибър Dinamica, отдолу плосък, с червена 12-часова маркировка, червени украсителни контрастни шевове, бие на волана в сребърен хром с обозначението 1-во издание/1 Edition и сребристи алуминиеви лостчета

Коментари
comments powered by Disqus