Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Dodge Challenger SRT8 392: Високите 4

04.11.2010 10:35

Dodge представи официално обновения Challenger SRT8 392 на тунинг шоуто SEMA в Лас Вегас. Двигателят вече е 6,4-литров, а максималната мощност – 477 „коня“.

Външните отличителни белези на фейслифта са преработената предна част, получила нов сплитер, задният спойлер в цвета на купето, обновената изпускателна система и 20-цоловите колела. В салона се открояват новият волан и модифицираните контролни уреди.

Най-голямата промяна обаче е под капака. Обозначението 392 в името на модела идва от работния обем на HEMI двигателя в кубични инчове, което е равнозначно на 6,4 литра. Максималната му мощност достига 477 к.с., а въртящият момент - 637 Нм.

Когато е комбиниран с петстепенния автоматик (шестстепенната механична трансмисия е опция), новият V8 ускорява модела от 0 до 60 мили в час за време, описано в официалния пресрилийз като „високите 4 секунди“. Това означава, че класическият за Европа спринт от 0 до 100 км/ч ще е възможен при налични най-малко 5 секунди, което съвсем не е впечатляващо постижение с оглед работния обем на двигателя. Максималната скорост надхвърля 180 мили в час (290 км/ч).

Изчисленията на Dodge сочат, че 6,4-литровият HEMI е с 20% по-ефективен от предишния 6,1-литров V8. Това е възможно благодарение на системата за променливо газоразпредеение, както и за деактивиране на част от цилиндрите с цел намаляване на разхода.

Базовата цена отвъд Океана е 45 080 долара, като първите доставки са планирани за декември още тази година.

Коментари
comments powered by Disqus