Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Dodge Nitro: С рогата напред

29.11.2006 00:11

Dodge Nitro се прицелва директно в долния сегмент на достъпните SUV-модели. Първи впечатления от четирилитровата топверсия на модела.

Агресивната ценова политика, с която Dodge – традиционно американската марка на концерна Daimler-Chrysler, лансира своя модел Caliber на европейския пазар, се оказа крайно сполучлив ход. Сега на сцената се появява новото оръжие на Dodge за завладяване на нови позиции в Европа, и то изглежда дори още по-точно прицелено, отколкото първото. Защото за разлика от Caliber, който е позициониран в компактния клас, на Dodge Nitro му предстои да се изправи пред толкова модерните напоследък многофункционални автомобили  с повишена проходимост. И най-важното в случая е, че той ще се предлага на атрактивни цени, които ще вгорчат настроението на ръководствата дори и на корейските производители. Очаква се цените да започват от около 25 000 евро. Срещу тази сума клиентът получава един зрял автомобил, при това с крайно интригуващ дизайн, който маркетинговия щаб на фирмата определя като “типичен за Dodge”. Сред основните акценти в оформлението са типично “мачовските” детайли като могъщата предрадиаторна решетка, колелата с диаметър до 20 цола и отчетливоо очертани калници, като всички те недвусмислено ни припомнят за времената, в които Dodge произвеждаше товарни автомобили под името Power Wagon.

Настъпление в нова територия

Много е вероятно Nitro да се превърне във вътрешен конкурент на Jeep Cherokee, макар че за разлика от своя събрат той залага повече на атрактивната визия, отколкото на професионалната Off-Road-техника. Базовата версия е със задвижване на задните колела, а двойното предаване се доплаща, като в зависимост от моторизирането вариантите са технология с допълнително включване на предния мост или елементарно перманентно задвижване на четирите колела с централен диференциал. Не се предвижда предлагането на понижаващ режим на трансмисията, който сериозно би увеличил потенциала на автомобила при преодоляване на трудно достъпни терени. В Щатите Nitro се предлага само и единствено с бензинови V6-двигатели (възможностите са 3,7 литра и 213 к. с. или четири литра и 264 к. с.). Топдвигателят демонстрира впечатляваща тяга, но при високи обороти става по-шумен, отколкото е нормално да се очаква от един шестцилиндров агрегат. Същите двигатели ще се предлагат и на Стария континент, но тук на разположение на купувачите ще бъде и един турбодизел. Въпросният мотор произлиза от фирмата VM и е само с четири цилиндъра, което надали предполага блестящи маниери на работа, но затова пък 182 к. с. и 460 Нм обещават доста сериозни мощностни характеристики.

Текст: ams

Снимки: Dodge

 

Коментари
comments powered by Disqus