В своето тунинг ателие специалистът в модифицирането на модели от Щутгарт-Цуфенхаузен превръща Porsche 944 в комби, с което без проблеми можете да закарате вкъщи коледното дръвче.
В продължение на две години (1988-1990) компанията от Оверат, Северен Рейн-Вестфалия, преустройва четирицилиндровия автомобил в комби, наричайки го dp44 Cargo. Създадените 10 екземпляра притежават всички предимства на конвенционалния модел, като в допълнение предлагат просторна задница.
18 години след продажбата на последния dp44 собственикът на фирмата Екехард Цимерман обмисля повторното си ангажиране с тази идея, тъй като запитванията за подобни изпълнения отново са ежедневие.
За техническа база на последния dp44 служи Porsche 944 S2, чиито трилитров 4-цилиндров мотор развива 211 к. с. и 280 Нм максимален въртящ момент. Концепцията Transaxle, на каквато разчита и новият Nissan GT-R, предполага предноразположен двигател и изтеглена към задния мост трансмисия.
Комби-задницата е взета от стандартен VW Passat, за да бъде адаптирана към каросерията на двувратия спортист. Тя е подсилена с тръбна конструкция, която да минимизира усукването. Задните прозорци са изработени специално за dp44 Cargo. Седем от произведените 10 екземпляра в момента се движат по улиците на Норвегия и то с регистрация на лекотоварен автомобил заради обемния багажник.
Ходовата част от друга страна е състезателна и се поддава на регулиране, спирачната система е заимствана от модела 993 Turbo, а колелата са 18-цолови. При набирането на достатъчно заявки Екехард Цимерман е решен да се заеме с второ издание на необичайното си творение.