Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Един стар седан Trabant 601 се сроди с Audi TT

25.11.2015 11:04

Оригиналният модел е произвеждан в завода в Цвикау от 1957 г., а производството му е спряно през 1991 г.

Полски механик изненада аудиторията със своята интересна работа. Той е доработил купения преди 14 години седан Trabant 601. Запаленият специалист се занимава с този автомобил доста отдавна. Първоначално той е сменил оригиналния мотор на емблематичната пластмасова кола с друг двигател от VW с работен обем 1,1 литра. По-късно на легендарното возило е монтирал двулитров двигател от хечбека Volkswagen Golf GTI. Но с това майсторът от Полша не спира да усъвършенства любимеца си.

Седанът Trabant 601 е известен с малкото си тегло, защото в структурата на каросерията широко е използвана пластмаса. След всички трикове масата на автомобила вече е увеличена от 615 до 1120 кг.

Старият седан сега се задвижва от четирицилиндров турбо двигател 1,8 (същият е монтиран в Audi TT). Полският му собственик е увеличил стандартната мощност от 225 к.с. до 270 конски сили". От Audi TT източногерманският Trabant е взел назаем още задвижването на четирите колела и спирачната система. Освен това "колекционерският автомобил" получава ABS и електронна система за стабилност. В крайна сметка динамичните характеристики наистина са достойни - легендарният Trabant ускорява от нула до 100 км/ч за 4,5 секунди.

Коментари
comments powered by Disqus