Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Експанзията на марката Alfa Romeo се отлага с две години

28.01.2016 17:25
Експанзията на марката Alfa Romeo се отлага с две години

Стратегията не е била променена, но продуктовата гама няма да бъде завършена през 2018 г.

През май 2014 г. компанията Alfa Romeo представи амбициозен план, като обеща в продължение на четири години да представи осем нови модела и да увеличи годишните продажби от 74 000 до 400 000 автомобила.

Седанът Alfa Romeo Giulia дебютира през юни 2015 г., кросоувърът е на пътни тестове, а какво става с останалите шест автомобила? Добре информирани източници отговарят: концернът FCA е уверил инвеститорите си вчера , че стратегията не е променена, но продуктовата гама няма да бъде завършена през 2018 г., а през 2020.

Публиката очаква от Alfa Romeo голям и средно голям кросоувър, два компактни модела (един от тях най-вероятно ще замени Julietta), голям спортен седан и роудстър. В скоро време ще бъде обновен хечбекът MiTo. (На снимката:  Alfa Romeo 4C).

Първият в историята на марката Alfa Romeo кросоувър видяхме за последно през лятото на 2015 г. под прикритието на каросерията на компактния Fiat 500L. Твърди се, че продажбите на SUV-а в Европа ще започнат по-късно тази година.

Мениджъри от FCA обясняват забавянето на плановете с проблемите в Китай, където властва икономическа несигурност. Alfa Romeo реши да се фокусира върху пазарите в Европа и Северна Америка, както и върху развитието на глобална дилърска мрежа. Инвеститорите са научили, че разработването на хибридни и електрически модели е в разгара си. Давайки си сметка за факта, че представянето на Giulia бе многократно отлагано, лесно може да се предположи, че датата на премиерата ще бъде променена още веднъж. В Русия ситуацията на Alfa е незавидна – през 2015 г. там са продадени 44 автомобила, или с 54% по-малко, отколкото през 2014 година.

Коментари
comments powered by Disqus