Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Euro NCAP обяви най-добрите автомобили през 2015 г.

15.01.2016 09:22
Euro NCAP обяви най-добрите автомобили през 2015 г.

Отличникът сред големите кросоувъри е новото Volvo XC90

През изминалата година експертите на Euro NCAP са тествали повече от четиридесет модела и сега обобщават крайните резултати. Най-безопасните в своите класове са автомобили от Германия, Швеция, Япония и Великобритания.

Най-добрият сред големите кросоувъри, както и се очакваше, стана новото Volvo XC90. Моделът е и неофициален лидер сред всички модели, тествани през 2015 г., след като другите коли не успяха да постигнат по-високи от него резултати. В сегмента на средния клас всъдеходи начело е Mercedes-Benz GLC.

Volvo XC90 постави рекорд в историята на европейските краш тестове. Защитата на възрастните се оценява на 97%, а сигурността - със 100%. Между другото, пред два дни XC90 бе обявен и за най-добър кросоувър на Северна Америка.

Седаните Jaguar XE и Toyota Avensis постигнаха еднакъв брой звезди. Въпреки това Jaguar получи високи оценки за своите основни системи за сигурност, които  са в базовото му оборудване. Докато в Toyota някои технологии за подпомагане на водача не са задължителни, но експертите модела похвалиха за достъпната цена.

В компактния клас се отличи хечбекът Infiniti Q30. Моделите Suzuki Vitara и Honda Jazz според критериите на Euro NCAP принадлежат към един и същ сегмент - супермини и предпочитание експертите отдават на Jazz за повечето модерни системи за сигурност. За най-добър компактен ван е обявен  Volkswagen Touran. А миниванът Renault Espace отстъпи палмата на първенството на близнаците Ford Galaxy / S-Max.

И накрая, сред роудстърите, на които през миналата година бе отделено специално внимание, води Mazda MX-5 с четири звезди (пет звезди в този клас не получи нито едни модел).
В заключение, Euro NCAP припомня, че 2016 година поставя нови предизвикателства: въвежда нов критерий за оценка - автоматично спиране пред пешеходец. Производителите ще трябва да направят тази технология серийна.

Коментари
comments powered by Disqus