Вече има деактивиране на половината цилиндри при ниско натоварване с цел по-нисък разход
Компактната Mazda CX-5 беше модернизирана за моделната 2020 година с малки, но важни (в по-голямата си част) подобрения. Отвън се сменят само табелките с имена. Вътре диагоналът на централния дисплей е увеличен от 7 на 8 инча. Под капака има пет новости. Първо, базовият бензинов четирицилиндров двигател Skyactiv-G 2.0 (165 к.с., 213 Нм, съчетан с механична трансмисия , вече може да деактивира половината от цилиндрите при ниско натоварване, за да намали разхода на гориво. Второ, всички версии с два педала вече са оборудвани с пера за ръчно превключване на предавките.
Трето, борбата срещу шума и вибрациите продължава. Към шестслойното покритие на тавана е добавен филм, абсорбиращ отразения нискочестотен дрон от пътя (-10%). Междувременно допълнителен гумен амортисьор в кормилната система на бензиновите автомобили заглушава вибрациите с ниска честота в диапазона от 25 до 100 Hz. На четвърто място, Mazda CX-5 с двоно предаване вече се предлага помощник Off-road Traction Assist, който при управление извън пътя разпределя въртящия момент между колелата. На пето място, автоматичното спиране (Advanced SCBS) вече разпознава пешеходците по тъмно със скорост до 80 км/ч.
Единствената иновация във външния вид са обозначенията . Логотата са преначертани, надписите CX-5 и Skyactiv са направени с различен шрифт. Въведен е сив цвят на каросерията Polymetal Grey Metallic (на снимката).
Увеличеният сензорен екран за медийния център Mazda Connect има нова функция: той информира водача за деактивирането на цилиндрите. Освен това в салонса има заобикаляща диодна подсветка. Тапицерията на седалките с изкуствена кожа е наполовина с тектил. Дизайнът на ключа-карта е променен.