Автомобилът с новаторски дух предлага водещи технологии, комфорт и изобилно пространство
"Световният рекорд за най-бързо изминаване на маратонската дистанция с бягане на заден ход в момента е 3:38:27 часа. Новият Opel Combo ви дава на разположение панорамната камера за задно виждане PRVC (Panoramic Rear View Camera), така че да можете да виждате всичко при движение на заден ход, без да ви се схваща врата”. Или пък… Приблизително шест души някъде по света изглеждат точно като теб. Седемместната версия на новия Opel Combo Life ви дава възможност да се повозите всички заедно." Два безспорно забавни факта и само два от многото, които говорят за качествата на новия Opel Combo. Тази оригинална формулировка бележи началото на новата необичайна 360-градусова кампания, създадена от криейтив-агенцията Heimat, за да подчертае факта, че новият Opel Combo предлага идеалното решение за непрофесионални спортисти, занаятчии и търговци.
Неизброимите положителни качества на новото поколение Combo ще бъдат ярко откроени в телевизионни, радио, онлайн и печатни реклами, както и на билбордове и мероприятия в сферата на социалните медии, които стартираха на 17 септември. Кампанията показва фактите по впечатляващ начин, вместо „скучно” да ги изброява по традиционния досега стереотип. Вместо това, предимствата на Opel Combo Life и Combo са представени с чар, хумор и симпатично намигане.
"Нашият нов дебютант на пазара предлага широка гама от технологии и електронни системи за подпомагане на водача, наред с изключително обширно и гъвкаво вътрешно пространство, съчетано с комфорта, характерен за леките автомобили. Една оикновена рекламна кампания едва ли би могла да обхване това многообразие", сподели Кристина Херцог, маркетинг директор на Opel Германия. "Затова решихме да възприемем друг подход, вместо да бъдем традиционалисти и да пратим вкупом семействата и целия им багаж на пътешествия из провинцията. От основно значение тук наистина са функционалността и фактите. На какво всъщност е способен новият Opel Combo? Мога ли да побера всичко в него? Именно на тези и други подобни въпроси сме се постарали да дадем отговор в различните реклами в новата кампания."
Ето още един пример за представените от Opel любопитни факти - "Една от всеки 20 травми, възникнали по време на футболна среща, се пада на моментите, в които отборът се радва на току-що отбелязания гол". Това определено е добре да се знае... Но още по-добре е да знаете, че клиентите винаги могат да разчитат на Opel Combo, тъй като разполагат с функция за автоматично аварийно спиране AEB (Automatic Emergency Braking), която спомага за ефективното предотвратяване на евентуалени сблъсък с други превозни средства в близост. Допълнителните електронни системи за асистенция на водача по отношение на безопасността, които се предлагат в новия Opel Combo, включват още предупреждение за сънливост и умора на водача DDA (Driver Drowsiness Alert), предупреждение за сблъсък с движещи се отпред автомобили FCA (Forward Collision Alert), автоматичен круз контрол ACC (Automatic Cruise Control) с функция за интелигентна адаптация на скоростта ISA (Intelligent Speed Adaptation) и head up дисплей.
Opel Combo в социалните медии – забавно запознанство с компактния ван
Освен това потребителите на социалните медии могат да опознаят новия ван на марката Opel по забавен начин, отговаряйки на въпроси от своя смартфон или таблет. Например - факт или измислица е твърдението, че температурата вътре в краставицата може да бъде с до 20 градуса по-ниска от външната температура? Това всеки трябва да прецени сам... От друга страна обаче никой не би оспорил обстоятелелството, че отоплението на седалките и волана на Combo правят шофирането в студените дни много по-приятно.