Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Ferrari показа хибрид с V6 двигател и 830 к.с.

25.06.2021 10:20

296 GTB е първият автомобил на марката с шестцилиндров от класическия Dino от 70-те

Ferrari представи суперавтомобила 296 GTB с хибриден V6 двигател. Новият модел става първият автомобил на италианската марка с шестцилиндров двигател след Dino 246 GT, който беше представен в средата на 70-те години.

Новият 2,9-литров битурбо V-6 е разработен изцяло от нулата от Ferrari, така че няма нищо общо с двигателя Nettuno с 630- к.с., който задвижва суперавтомобила Maserati MC20 от миналата година.

Мощността на двигателя е 663 к.с. Това означава, че италианците са осигурили на всеки литър работен обем 221 к.с.. Според конструкторите това се превръща в рекорден показател сред серийните автомобили. Предишният рекорд принадлежи на спортния хечбек Mercedes-AMG A45 S с 2,0-литров двигател с мощност 421 к.с. (210,5 к.с. на литър).

Сумарната мощност на задвижващата система, която включва електрически мотор, разположен между двигателя с вътрешно горене и осемстепенната роботизирана трансмисия е 830 к.с. и 740 Нм въртящ момент. Така Ferrari 296 GTB се оказва значително по-мощен от прекия си конкурент в лицето на McLaren Artura, чиято хибридна инсталация генерира 680 к.с. и 804 Нм.

Ferrari 296 GTB е способен да ускори от 0 до 100 км/ч за 2,9 сек, а ускоряването до 200 км/ч отнема 7,3 сек. Максималната скорост на суперавтомобила е 330 км в час.

Електрическият мотор се захранва от батерия с капацитет 7,45 кВтч, която позволява на автомобила да се движи само на ток  до 25 километра. Възможно е такава хибридна инсталация да се използва при една от модификациите на бъдещия кросоувър Ferrari Purosangue.

Масата на автомобила, в конструкцията на който са  широко използвани композитни материали, е 1470 кг, което е само с 35 кг по-тежко от суперавтомобила  Ferrari F8 Tributo с класически V8 двигател.

Европейските продажби на хибрида Ferrari 296 GTB ще стартират през първото тримесечие на 2022 г. Цените на суперавтомобилазапочват от 269 000 евро.

Коментари
comments powered by Disqus