Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Ferrari показа заместника на California T

23.08.2017 15:48

Премиерата на Ferrari Portofino с 3,8-литров турбо двигател и 600 к.с.ще бъде във Франкфурт

Италианската компания Ferrari официално представи суперавтомобила Portofino, призван да замени в гамата на италианския производител модела California T. Световната премиера на новия автомобил ще се състои през септември на автомобилното изложение във Франкфурт.

Автомобилът с каросерия с твърд покрив получава името в част от италианско село. Суперавтомобилът е построен върху ново шаси, което е много по-леко в сравнение с предшественика му, но се оказва много по-здраво.

Ferrari Portofino е оборудван с усъвършенстван 3,8-литров V8 двигател с две турбини, в който са използвани нови бутала, както и пренастроен електронен н блок за управление. Агрегатът развива 600 к.с. и въртящ момент 800 Нм. Ferrari Portofino може да ускори от място до 100 км/ч за 3,5 секунди, а максималната скорост достига 320 км/час.

Освен това суперавтомобилът получава модернизирана изпускателна, фирмен заден диференциал E-Diff от трето поколение и тракшън контрол F1-Trac, които помагат на водача да контролира приплъзването.

И накрая, новият модел е първият в историята представител на гамата GT линията, който получава електронен усилвател на кормилното управление. Благодарение на новата система предавателното отношение на кормилния механизъм е намаляло със 7%.

Коментари
comments powered by Disqus