Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Ferrari ще представи турбо версия на купето GTC4Lusso

26.09.2016 15:30

Вместо V12 новият модел получава V-образен осемцилиндров мотор с работен обем 3,9 литра

Първото четириместно Ferrari с турбо двигател V8 сега спортният автомобил носи наименованието GTC4Lusso, който ще бъде представен по време на автомобилното изложение в Париж. Вместо агрегата V12 новият модел получава V-образен осемцилиндров  мотор с работен обем 3,9 литра, който развива 602 к.с. и 760 Нм въртящ момент. От нула до 100 км/ч купето ускорява за 3,5 секунди, което е само с 0,1 секунди по-слабо от варианта с V12, а максималната скорост достига 320 километра в час.

„Базовото” Ferrari GTC4Lusso ще има само задно задвижване, но ще запази шасито за двойно предаване, както и електронната система за контрол в завой Side Slip Control.

Актуализираната версия на спортния автомобил FF, който получи името GTC4Lusso, италианците представиха през март 2016. Моделът получи нова броня, модифицирана оптика и други въздухозаборници, спойлер, дифузор и нова радиаторна решетка. Автомобилът се различава с характерния си покрив и по-усъвършенствана аеродинамичен бодикит. В салона са поставени нови седалки, променено арматурно табло и модернизирана инфотейнмънт система с 10-инчов дисплей. Спортният автомобил получи 6,2-литров бензинов V12 двигател с мощност 680 к.с., който ускорява колата до 335 км в час.

Коментари
comments powered by Disqus