Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Фетел: Нашият F-duct не функционира напълно

28.05.2010 17:54

Системата на Red Bull за обдухване на задното крило не функционира напълно, обясни пилотът на екипа Себастиан Фетел.

Тимът използва своята версия на F-duct за първи път в днешните свободни тренировки, като само болидът на германеца беше оборудван с нововъведението. Фетел беше по-бърз от своя съотборник Марк Уебър в сутрешната сесия, но във втората не успя да изпревари австралиеца въпреки неговите проблеми с двигателя.

„Новата ни система не работи напълно и все още се нуждае от някои настройки. Отново ще погледнем как стоят нещата с нея, но изглежда обещаващо“, заяви Фетел пред репортери на турската писта „Истанбул парк“, която през уикенда ще домакинства седмия кръг от Формула 1.

“Далеч не ни беше лесно да внедрим системата в болида, особено с вече хомологирано шаси. Вариантът на McLaren определено е бил разработен за тяхното шаси, както смятам, че това са направили и от Sauber”, добави германецът, който дели първото място във временното класиране с Уебър.

„За нас беше голямо предизвикателсто да интегрираме F-duct в болида си, но момчетата свършиха отлична работа и когато съберете всички елементи от нея, се получава произведение на изкуството. Това е много сложно и интелигентно устройство, но ползите от него остават спорни“, заяви Фетел.

Германецът все пак е убеден, че екипът на McLaren, който беше най-бърз в свободните тренировки, ще има значително предимство в Турция заради успешната работа на своя F-duct.

Коментари
comments powered by Disqus