Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Ford Focus ST: Сериозна работа

31.01.2020 08:38

Зад волана на последната версия на популярния компактен спортист

След като през 2018 г. Ford представи новия си Focus (Mk4) наред вече е версията му ST. При предишното поколение петцилиндровият 2,5 литров турбо агрегат отстъпи място на двулитров четирицилиндров. За новия ST Ford е адаптирал двигателя известен вече от Mustang и предишния RS с четири цилиндъра и работен обем от 2,3 л. Машината с мощност от 280 к.с. и задвижва предния мост с помощта на електронно блокируем диференциал. Ford е известен с прецизната си ходова част, която тук е подкрепена с адаптивни амортисьори. Според заводските данни, заради по-ниското си тегло Focus ST с предно предаване успява да ускори междинно по-добре от RS с неговото двойно предаване. Поради същата причина той спира по-добре със своите вентилирани 330/302 мм дискове.

Ако все пак сте любител на характерните особености на дизеловите двигатели на разположение е и вариант с двулитров турбо дизел с мощност 190 к.с., който се предлага и в комби версия. За разлика от бензиновия ST, който разполага с шестстепенна механична или седемстепенна автоматична трансмисия дизеловата версия е само с ръчна. Отпаднали са и адаптивните амортисьори заради различната архитектура на задната част. Предстои да видим първите тестове, в които Focus ще се изправи срещу изконни противници от концерна VW и Honda, както и претенциозни новаци като Hyundai i30 N. 

Текст: Георги Колев

Коментари
comments powered by Disqus