Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Ford GT Heritage Edition в чест на първа победа

17.08.2020 12:08

Ускоряването до 100 км/ч отнема 2,8 сек, максималната скорост - 347 км/ч

През юни 1966 г. Ford печели за първи път в 24 часа но Льо Ман, но първият триумф в маратон се състоя през февруари същата година. Това беше 24-часа на Daytona Continental, в който суперавтомобилите Ford GT40 Mk II се наредиха на подиума, оставяйки Ferrari и Porsche зад себе си. Тогава екипажът на победителите Кен Майлс и Лойд Руби измина 4157,225 км на ден със средна скорост от 173,093 км/ч. И в чест на 55-годишнината от тази победа, Ford подготви актуален суперавтомобил GT суперкар визпълнение Heritage Edition. Автомобилът разполага с бяла боя за каросерията с червени акценти в стила на състезателния автомобил от 1966 г. На вратите има и сериен номер.

Технически, Ford GT Heritage Edition не се различава от базовата  версия. Това е суперавтомобил от въглеродни влакна със спортно окачване и V6 3.5 битурбо двигател, който развива 656 к.с. и 746 Нм. Ускоряването до 100 км/ч отнема 2,8 сек, максималната скорост - 347 км / ч.

Стандартно карбокерамичните спирачки се допълват с шестбутални спирачни апарати Brembo в червено, а срещу допълнително заплащане фиксираните скоби ще бъдат боядисани в черно (надписът Brembo ще бъде червен). Числото 98 на панелите на вътрешната страна на вратите е част от същия пакет по избор.

Шефът по дизайна в компанията Multimatic Гарен Никогосян участва пряко в създаването на спициалното издание, а за моделните години 2021 и 2022 ще бъдат направени общо 40 такива автомобила.

Ford не забравя за контрастиращия преден край - панелът с въздуховоди пред предното стъкло е направен от въглеродни влакна. За него може да бъдат изработени 20-цолови джанти, но стандартно купето има алуминиеви джанти в златист цвят със същия диаметър. Интериорът на Heritage Edition е пищно изпълнен с Алкантара, с черен материал на таблото, волана и пода, а червен на седалките. А за клиентите е подготвен модел ът GT от Studio Collection, създаден от подразделението Ford Performance и Multimatic. Уникалният външен дизайн с оригинална графика може да бъде персонализиран със седем стандартни цвята на каросерията или разширена палитра с неограничен избор.

Коментари
comments powered by Disqus