Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Ford Mustang: Ponycar за световния пазар

06.12.2013 15:02

Трябваше да изминат цели 50 години, докато Ford Mustang официално получи право да поднови международната си кариера. Сега в Барселона беше представено шестото поколение на Ford Mustang, което стъпва и в Германия от 2015 година.

Както всички нови модели на Ford, така и новият Ford Mustang следва стратегията One Ford (модел за всички пазари). За експанзията на Североамериканския континент новият Ford Mustang трябваше да намали теглото и размера, като капакът на двигателя и калниците ще бъдат изработени от алуминий.

Ford Mustang също и с четирицилиндров турбодвигател

За да бъде в състояние да отговори на всички световни стандарти, новият Ford Mustang трябваше да се ограничи и откъм  задвижването. Разбира се моторното портфолио включва V6 и V8 двигатели, които се допълват от четирицилиндров турбо бензинов двигател от новото семейство EcoBoost. Той ще генерира от 2,3 литра обем 309 к.с. и 407 Нм. 3,7-литровият V6 двигател, който няма право да стъпи в Европа, ще бъде с 305 к.с. и 394 Нм. Toпдвигател ще бъде 5,0-литровият V8 с 426 к.с. и 529 Нм. Той е куплиран д шестстепенна механична скоростна кутия или шестстепенна автоматична, която при V8 включва също и Launch Control. В допълнение Mustang е конфигуриран така, че да може работи в различни режими.

Интернационализирането доведе на Ford Mustang сбогуване с твърдия заден мост - моделът най-после е с независимо окачване на колелата. Това води до оптимизиране динамиката при шофиране, а също така осигурява и повече пространство за пътниците и багажа. Предното окачване е изцяло ново и едновременно с това по-твърдо, което отговаря на европейските изисквания за шофиране.

Ford Mustang се нагажда към европейските претенции 


С оглед на това, новият Ford Mustang стъпва в Европа стандартно с "Performance Pack", което включва по-твърда и стегната настройка на окачването и оптимизирана система за охлаждане. В зависимост от версията на двигателя, спирането се осигурява от 380 мм спирачни дискове и шестбутални спирачни апарати на Brembo, разположени зад 19-цоловите джанти. 

За околосветското си пътуването и динамично шофиране Ford Mustang разбира се е оборудван с модерни асистиращи системи и операционната система Ford SYNC с гласов контрол и сензорен екран. Американците са предвидили обемът на багажника на купето да е 383 литра (по американски стандарт), а за кабриолета 324 литра.

Външната визия на новия Ford Mustang носи по-малко ретро черти, без разбира се да нарушава идентичността на Mustang. Така носът на акула си остава запазена марка, както и множеството задни светлини. Новите фарове също имат характерните LED светлинни ленти.

Наред с фастбек версията, новия Ford Mustang ще се предлага отново като кабриолет с многопластов мек покрив. Цените за Mustang все още не са обявени. В допълнение към своята европейска премиера в Барселона, новият Ford Mustang ще бъде разбира се една от звездите на автомобилното изложение в Детройт в началото на януари.

Коментари
comments powered by Disqus