Под предния капак тупти сърцето на V8 двигател и работен обем 5,2 литра
Ford не се скъпи за родното изложение в Детройт. Наред със сензационния супер спортист GT и F-150 Raptor, Ford изложи на щанда и лимитирания Shelby GT350R.
Ford Mustang GT350R с Flat-Plane-V8
Power-Pony стъпва на американския пазар в края на 2015 и клиентите могат да се радват: без смъкване на окачването, без изключване на работния обем, без турбо. Под предния капак тупти сърцето на V8 двигател, който изцежда от 5,2 литра повече от 500к.с. Това е официалното изявление, въпреки че атмосферният беше представен с Mustang GT350 на автомобилното изложение в Лос Анжелис. Невероятно, V8 идва с плосък -Flat-Plane-колянов вал със 180 градуса между шийките.
Шасито на Mustang GT350R с адаптивните си амортисьори още веднъж беше адаптирано спрямо модела. Стандартно Ford е с леки 19-цолови карбонови джанти, които използват само някои супер спортни модели. Те трябва да редуцират теглото на подресорната маса с около 6 кг. Отзад е оптимизираната спирачна система Brembo с 394 мм дискове отпред и 380 мм на задната ос.
Mustang тежи с 60 кг по-малко
Редуцирането на техниката е номер едно в списъка с приоритети: Така Shelby GT350R Mustang се отказва от климатик, аудиосистема, задни седалки, постелки в багажника и камера за задно виждане. В сравнение с GT350 Track Pack, Shelby отново спестява близо 60 килограма. Ако искате да пътувате още по-удобно, може да поръчате климатик и 8-инчов екран за навигационна система, както и аудиосистема и огледало с мигач.
Визуално, Mustang GT350R е маскиран като „горещ” Road Runner: Аеродинамиката е допълнително оптимизирана, допълнителни отвори осигуряват охлаждане на двигателя V8, престилки и прагове, заедно с дифузьор и специално оформените колела осигуряват подобрен въздушен поток. Ford не дава повече подробности и цени.