Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Ford представи новия кросоувър Explorer

10.01.2019 12:05

В основата на модела лежи нова модулна архитектура със задно предаване

Американският автомобилен производител Ford представи шестото поколение на кросоувъра Explorer на специално събитие в Детройт. Продажбите на автомобила трябва да започнат това лято. В САЩ цените на новия модел започват от  32 765 долара. Серийният всъдеход ще бъде произвеждан в завода в Чикаго.

В основата на шестото поколение на кросоувъра лежи новата модулна архитектура със задвижването на задните колела - CD6. Опционално се предлага и двойно предаване. Повечето панели са изработени от стомана. На същата основа ще бъде направен и новият модел на Lincoln, който ще се отличава от Explorer с по-луксозно изпълнение.

Дължината на новото поколение на SUV-а  е 5050 мм, ширината - 2004 мм и височината - 1778 мм. Междуосието е 3025 мм Дизайнът на модела е станал по-агресивен. Автомобилът получавя нова решетка, други въздухозобарници и модифицирана оптика. Максималното тегло на прикачено ремарке се е увеличило до 2540 килограма.

В салона на кросоувъра  име седем седящи места. Автомобилът е оборудван с двузонов автоматичен климатроник, 8-инчов сензорен екран и модернизирана информационно-развлекателна система SYNC 3 с поддръжка на Apple CarPlay и Android Auto. Срещу допълнително заплащане се предлага цифрово арматурно табло. Багажното отделение побира 515 литра.

Новият Explorer е оборудван със система за аварийно спиране, функция за поддържане лентата на движение  и камера за обратно виждане. Като опция се предлагат адаптивен круиз контрол, асистент при паркиране, камери за кръгово наблюдение, аудиосистема с 14 високоговорителя и безжично зарядно за смартфон.

В двигателната гама влиза същият 2,3-литров четирицилиндров турбомотор EcoBoost, който понастоящем генерира 284 к.с. Сега мощността на този агрегат е увеличена до 300 конски сили.

Топ 3,5-литровият битурбо двигател е сменен с трилитров битурбо V6 агрегат, който развива 370 к.с. Всички мотори са куплирани с 10-степенна автоматична трансмисия.

По-късно кросоувърът ще получи хибридна версия. Тази система вече дебютира в полицейската версия на Ford Explorer и включва 3,3-литров V6 двигател, електромотор и 10-степенна автоматична трансмисия.

Коментари
comments powered by Disqus