Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Genesis G70 получава 2,5-литров турбо двигател

09.12.2019 10:31
Genesis G70 получава 2,5-литров турбо двигател

При Hyundai той ще развива 294 к.с. и 420 Нм, а в G70 числата ще бъдат близки

Моделът Genesis G70 при плановото обновяване ще получи нов четирицилиндров  2,5-литров турбо двигател. Същият, който скоро ще получи седанът Hyundai Sonata N Line. При Hyundai той ще развива 294 к.с. и 420 Нм, а в G70 числата ще бъдат близки или малко по-високи. Агрегатът 2,5 ще смени сегашния турбо четирицилиндров 2,0 T-GDI турбо мотор в двигателната гама на G70.

Не е ясно кога компанията ще монтира 2,5 двигателя на G70: преди да обнови седана или успоредно с него. Това в най-добрия случай ще се случи догодина. Известно е само, че подобно ново нещо ще се появи на Hyundai Sonata през есента на 2020 г.

Другите два двигателя на G70 са V6 3,3 T-GDI (370 к.с., 510 или 520 Нм) и дизеловият 2,2 CRDi e-VGT (202 к.с., 441 или 450 Нм).

Двулитровият двигател на борда на G70 има няколко настройки (в зависимост от пазара и конфигурацията): за 197 к.с., 353 Нм или 247 к.с., 353 Нм; както и 252 к.с., 360 Нм или 255 к.с., 353 Нм (с пакет Sport). Дори и в последния случай, увеличението до 294 к.с. ще бъде осезаемо. Освен това клиентите ще оценят допълнителните 67 Нм. Наблюдатели изразяват безпокойство, че със смяната на 2,0 с 2,5 американските клиенти вече няма да имат възможност да купуват G70 с шестстепенна механична предавателна кутия. В САЩ тя се предлага като алтернатива на осемстепенната автоматична трансмисия за версията с двулитров агрегат и задвижване на задните колела.

Коментари
comments powered by Disqus