Спецификациите са валидни за Южна Корея, където автомобилът ще се появи първи
Компанията раздели презентацията на кросоувъра Genesis GV70 на две части. През октомври корейците разкриха екстериора и интериора на автомобила , а също така говориха малко за оборудването. И едва днес, с разкриването на двигателната гама и редица технически характеристики премиерата на модела може да се счита за напълно реализирана.
Има 13 цвята за каросерията, от които три са нови (Mauna Red, metallic и mat Barossa Burgundy). Джанти - от 18 до 21 инча.
Интериорните цветове могат да бъдат осем. Пет основни: едноцветен Obsidian Black и двуцветни Obsidian Black/Vanilla Beige, Ocean Waves Blue/Pine Grove Green, Ocean Waves Blue/Havana Brown, Slate Gray/Velvet Burgundy. Три екстри се предоставят от спортния пакет: Ultramarine Blue, Obsidian Black или double Obsidian Black / Seville Red.
Както подозирахме, GV70 има три двигателя. Това са бензинови турбо агрегате с комбинирано впръскване 2,5 (304 к.с., 422 Нм) и V6 3,5 (380 к.с., 530 Нм), както и 2,2 турбодизел (210 к.с., 441 Нм) ). Скоростната кутия не е посочена, но със сигурност е осемстепенна автоматичмна, подобно на по-големия събрат Genesis GV80. Но компанията заяви, че 3,5 агрегатът е комбиниран със задвижване на четирите колела по поръчка , а за двигателите 2,5 и 2,2 задното предаване е базово. Кросоувърът с шестцилиндровия турбо двигател ускорява от 0 до 100 км/ч за 5,1 сек. Такъв мотор консумира 11,6 л / 100 км, а най-икономичният вариант е дизелът (7,3 литра в комбиниран цикъл).
Автомобилът получаваа система Launch Control, а опциите за задвижване на четирите колела имат селектор Multi Terrain Control Mс офроуд режими, превключващи между Сняг, Пясък или Кал.
От техническите акценти заслужава да се отбележи окачването Preview Electronic Control, което коригира параметрите си според показанията на предната камера, както и като се вземат предвид данните от навигационната система. Автопилотът Highway Driving Assist II (HDA II) не само поема управлението при шофиране в лентата, но може да го променя, когато мигачът е включен. В същото време той предварително оценява безопасността на маневрата и ще я откаже, ако я счита за опасна. Той също така е в състояние да избягва при изпреварване.
Автомобилът получава пълен набор от системи за подпомагане и безопасност на водача, включително избягване на сблъсък при заден ход и маневриране на паркинг, интелигентен круиз контрол, свързан с навигацията, и проследяване на вниманието на водача. Има осем въздушни възглавници, включително въздушна възглавница за коляното за водача и централна между предните седалки. Новата система за напомняния за пътниците от втория ред - Advanced Rear Occupant Alert, използва вътрешен радар, така че може да записва не само движенията на крайниците, но дори и дишането - отсъстващият родител няма да забрави спящото дете в салона .
Със спортния пакет кросоувърът получава големи въздухозаборници, затъмнен декор в предната броня, специален триизмерен дизайн на радиаторната решеткав тъмен хром, дифузор в цвета на каросерията, големи кръгли накрайници на изпускателната система, 19 или 21-инчови джанти, ексклузивна интериорна боя, специален волан и в като опция - вложки от въглеродни влакна на конзолата и вратите.
Конструкторите се хвалят с двойното антибактериално пречистване на въздуха в салона с ефективност от 99,9% и системата Active Sound Design, която обогатява реалния звук на двигателя с виртуални ноти. Друга характеристика на кросоувъра е биометричната идентификация на пръстови отпечатъци на водача. Тя позволява незабавно регулиране на седалката, волана, head-up дисплея, навигацията и силата на звука на музиката за конкретно лице, както и да се свърже с платежната система Genesis CarPay. Инженерите подчертават, че спецификациите са валидни за Южна Корея, където автомобилът ще се появи първи. На други пазари, където кросоувърът ще излезе през 2021 г., са възможни разлики.