С технологията SoundComfort шумът от гумата е с 4 dBA по-малко
Goodyear анонсира , че пуска на пазара нова технология, която ще намали шума, предизвикан от резонанса на гумата.
Новата технология на Goodyear “SoundComfort” включва полиретанова пяна, прикрепена към вътрешната страна на гумата. Технологията забавя резонанса в кухината на гумата и намалява звука, генериран при въртенето на гумата върху повърхност, с до 11 dBA и позволява намаляването на шума във вътрешността на колата с 4 dBA, правейки купето на колата значително по-тихо при висока скорост.
Новата технология цели да направи шофирането по-приятно, помагайки на шофьорите и пътниците да се наслаждават повече на музиката и разговорите, по телефона или по между си, по време на пътуване.
Технологията на Goodyear «SoundComfort“ е надеждна и рентабилна, тъй като остава стабилна през целия живот на гумата и е достатъчно лека, така че няма отрицателно влияние върху пробера, съпротивлението при търкаляне или скоростта. Прилага се на летни, зимни, всесезонни гуми и гуми с RunOnFlat технология.
„След като производителите на коли продължавата да усъвършенстват своите автомобили, намаляването на шума стана неразделна част от стремежа им да подобрят цялостното усещане от шофирането“, коментира Ксавиер Фрапонт, директор технологии на леки гуми, ЕМЕА. „Днес ние от Goodyear се присъединяваме към тези усилия с технологията «SoundComfort“ и вярваме, че чрез нея допринасяме за намаляване на шума в колата.“
Понастоящем технологията SoundComfort на Goodyear се предлага като първоначално вграждане само за след модели:
• Audi A8
a. Eagle F1 Asymmetric – 255/45R19 104Y XL (лятна)
b. Eagle LS2 - 255/45R19 104H XL (всесезонна)
c. Excellence - 255/45R19 104Y XL (RoF)
d. Eagle F1 Asymmetric - 265/45R20 104Y XL (лятна)