Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Гран при на Испания: Фетел най-бърз преди квалификациите

08.05.2010 12:58

Red Bull доминира и в третата последна тренировка, след като Себастиан Фетел даде най-добро време, а Марк Уебър завърши втори. Челната тройка допълни Люис Хамилтън (McLaren).

Ако днес следобед на пистата „Каталуня” в Испания времето остане стабилно и квалификациите преминат гладко, Red Bull със сигурност ще спечели петия си пореден полпозишън от началото на сезона. Базираният в Милтън Кийнс тим бе най-бърз и в третата последна тренировка, като две минути преди края Себастиан Фетел спря хронометрите на 1:20.528 секунди. Неговият съотборник Марк Уебър остана втори, със седем десети пасив, но дълго време оглавяваше колоната с резултат 1:21.232 и то записан с твърдите гуми.

Отново екипът на McLaren бе вторият по сила. Световният шампион за 2008 г. Люис Хамилтън завърши трети, а настоящият Дженсън Бътън – четвърти, макар и само на 28 хилядни секунди зад него. Продължи и доброто представяне на Михаел Шумахер, който даде пето време с новото шаси на Mercedes GP. За сравнение неговият съотборник Нико Розберг трябваше да се задоволи със седмата позиция, но и с цели четири десети пасив спрямо седемкратния световен шампион.

Между двамата германци място намери Фелипе Маса (Ferrari), а неговият съотборник Фернандо Алонсо остана осми в неофициалното класиране. Челната десетка допълниха Роберт Кубица (Renault) и Адриан Сутил (Force India), който напусна сесията пет минути преди края й заради повреда в електрониката.

Третата последна тренировка бе прекъсната за кратко, след като 20 минути след началото й Камуи Кобаяши (Sauber) и Витали Петров (Renault) катастрофираха на четвъртия завои заради все още мокрите бордюри от падналия по-рано дъжд. И докато японецът все пак се върна на пистата в края на сесията, то неговият руски колега отвори много работа на механиците си за предстоящата квалификация. В гаража на HRT също имаше оживление, тъй като болидът на Бруно Сена получи повреда в хидравликата и бразилецът завъртя само шест обиколки.

Междувременно стана ясно, че пилотите на Virgin ще бъдат наказани с по пет места на стартовата решетка за надпреварата утре, тъй като екипът не е уведомил своевременно ФИА за корекциите по предавателните числа на скоростните кутии на Тимо Глок и Лукас ди Граси.

Коментари
comments powered by Disqus